Mazda Hazumi - imagini oficiale ale conceptului care prefigurează viitorul Mazda2
Gama de motorizări a noii Mazda2 va avea patru unităţi, dintre care una va ajunge şi la fraţii săi mai mari.
Vorbim despre un Skyactiv-D de 1.5 litri, care asigură 105 CP şi 220 Nm şi anunţă un consum mixt de numai 3.4 litri la sută, în timp ce emisiile sale de CO2 sunt de 89 de grame pe kilometru. În ceea ce priveşte motorizările alimentate cu benzină, Mazda2 are trei unităţi în ofertă, toate de 1.5 litri, care îi livrează între 75 şi 115 CP. În funcţie de versiunea aleasă, clientul poate să opteze pentru o transmisie manuală cu şase trepte sau o automată Skyactiv-Drive cu şase trepte. Indiferent de motorul şi de transmisia aleasă, Mazda2 se va bucura de şasiul SkyActiv, care promite un comportament rutier sportiv şi o manevrabilitate comparabilă cu cea a fraţilor săi mai mari. În ciuda spiritului dinamic asigurat de acest şasiu, Mazda ne asigură că noul său model de clasă mică va oferi un nivel înalt de stabilitate şi confort.Mazda: "Diesel-ul de 1.5 litri care îl va echipa pe viitorul Mazda 2 are 105 CP şi 220 Nm"
Viitorul Mazda2 se va adresa unui public feminin
Motorizări Mazda 2 |
||||
Denumire şi litraj | Skyactiv-G 1.5 75 | Skyactiv-G 1.5 90 | Skyactiv-G 115 cu i-Eloop | SkyActiv-D 1.5 |
Putere maximă | 75/6.000 | 90/6.000 | 115/6.000 | 105/4.000 |
Cuplu maxim | 135/3.800 | 148/4.000 | 148/4.000 | 220/1.400-3.200 |
Transmisie | MT5 | MT5/6AT | 6MT | 6MT |
Normă de mediu | Euro 6 | Euro 6 | Euro 6 | Euro 6 |
Consum mixt | 4.7 | 4.5/4.8 | 4.9 | 3.4 |
Emisii CO2 (gr/km) mixt | 110 | 105 | 112 | 89 |
Acceleraţie 0-100 km/h (secunde) | 12.1 | 9.4 (MT) / 12.0 (AT) | 8.7 | 10.1 |
Viteză maximă | 171 | 183/ 177 | 200 | 178 |
Via Mazda
Cert este ca pe o Mazda 2 au integrat mai bine tabletica decat pe C-class.
@suleyman...nici eu nu pricep de ce nu fac tableta mobila (cel putin mercedes, unde un cost de productie cu un rahat de mecanism nu s-ar vedea la jdemiile de euro pentru o versiune de baza).
Valoarea din tabel este corectă.