Mazda2 - primele imagini şi informaţii oficiale ale versiunii europene a subcompactei
Noua generaţie a lui Mazda2 va fi primul model din gama japonezilor care va fi oferit alături de motorul diesel cel nou, SkyActiv-D de 1.5 litri şi 105 CP, în compania căruia va anunţa un consum mixt de 3.4 litri la sută. În plus, noua generaţie a lui Mazda2 va fi oferită şi în compania sistemului de infotainment cel nou de la Mazda, MZD Connect, care permite conectarea la smartphone-ul şoferului. Sistemul i-stop de la Mazda va fi oferit în standard, iar interiorul noului model promite mai mult spaţiu şi materiale şi finisaje de calitate superioară celor găsite în generaţia care acum şi-a încheiat ciclul de producţie.
Designer Mazda: "Mazda2 se va adresa unui public feminin"
Mazda2 este răspunsul producătorului nipon pentru segmentul care deţine 22% din piaţa din Europa şi 25% din piaţa locală de autoturisme noi.
Pe lângă design-ul Kodo şi tehnologiile SkyActiv, noua generaţie Mazda2 promite să-şi încânte clienţii cu o suspensie mai uşoară şi mai fermă, care asigură, în viziunea Mazda, una dintre cele mai confortabile ţinute de drum din segment, iar caroseria sa va fi semnificativ mai rigidă pentru a asigura mai mult dinamism. Pentru moment, reprezentanţii Mazda nu au anunţat şi preţurile celorlaltor versiuni de motorizare, iar echipamentele care intră în echiparea standard a modelului nu au fost nici ele anunţate. Lansarea comercială a lui Mazda2 pe piaţa din România va avea loc în ianuarie 2015, când ar trebui să fie expuse şi primele exemplare prin showroom-urile mărcii.Via Mazda
Mazda vinde de 10 (zece) ori mai putin decat Clio/Fiesta in Europa. Are foarte mult de recuperat. Vizual este mult peste majoritatea concurentilor din clasa dar are handicapul imaginii de marca.
Cat despre Renault, Clio pleaca cu 75CP din 1.2 (motor "normal") si la un pret de 10.250Eu. Faci tu calculele...
Acum ca am vazut noul 2 am o nelamurire: Mazda e in aceeasi clasa cu Polo si Fabia sau invers?
Cred ca arata mai bine decat modelul pe care-l inlocuieste, atat exterior cat si interior. Cu tichet remat, masina va putea fi achizitionata la un pret ok. Are concurenti seriosi, de exemplu Fiesta 1.0 EcoBoost si 100 CP. Nu fac reclama, insa anul trecut acest model era oferit prin luna decembrie cam la 10.000 euro, avand scazut din pret si tichetul remat. Consuma decent un astfel de motor, stiu pe cineva care are Ford Focus 1.0 EcoBoost de 125 CP.
Dar si noul Mazda 2 este un concurent demn de luat in seama. Pacat de cum este perceputa marca Mazda la noi in tara. Cu toate acestea, sper ca noul model sa aduca vanzari bune si, de ce nu, noi clienti. Ma voi bucura cand voi vedea acest model in trafic, aduce un aer nou in clasa din care face parte.
NOUL corsa motor 1 L - 1200 KG
astia de la mazda fac masini din pufuleti si opel le fac dintr-un aliaj de plumb cu granit ?!?!?!?
Eu nu ti-am zis decat s-o iei mai usor. Nu de alta, dar stresul favorizeaza exprimarile semidocte de genul "nu m-am pronuntat la optiunile altora". Era indicat sa mai pui un "referitor la" sau un "cu privire la", inainte de "optiunile", dar nu te-ai putut concentra din cauza nervilor. Restul dejectiilor pe care le-ai postat chiar n-au nicio legatura cu subiectul. Insa, a incerca sa te convinga cineva de asta echivaleaza cu tentativa medicului tau curant de a te determina sa renunti la ideea ca ai sanse sa prinzi peste pescuind in vasul de toaleta. N-am sa intru in jocul tau infect si n-am sa-ti replic la mizeriile electorale, pentru ca acestea nu-si au locul pe un site auto. Iti spun doar ca, orice candidat ai sustine, de dragul lui, n-o mai afirma! Asta pentru ca iesirile tale nevrotice sunt menite mai mult sa-i sustina adversarul, decat sa-l ajute.