Până în 2050, Mazda își propune să aibă o gamă neutră din punctul de vedere al emisiilor de carbon.
Japonezii au anunțat că vor dezvolta o platformă dedicată mașinilor electrice, denumită SKYACTIV EV Scalable Architecture, care va găzdui modele ce vor fi lansate între 2025 și 2030.
Până în 2025, constructorul vrea să lanseze trei modele electrice, cinci hibrizi clasici (unii cu sistemul hibrid furnizat de Toyota) și cinci hibrizi cu încărcare la priză.
Aceste modele vor fi construite pe platforma SKYACTIV Multi-Solution Scalable Architecture. Mazda spune că va oferi mai multe detalii despre planul de lansări în viitorul apropiat.
Potrivit estimărilor companiei, un sfert din modelele Mazda vor fi 100% electrice până în 2030, iar celelalte vor avea diferite forme de electrificare.
Via Mazda
Păcat, ce a fost şi ce a ajuns.
Volvo ca mărime este similară cu Mazda, dar japonezii lenţi vorbesc de 2025-2030 în timp ce Volvo deja produc maşini electrice şi chiar vor produce şi în SUA
Faliment măi Mazda...
Japii din Hiroshima au deci o strategie PRUDENTĂ cu BEV-urile, similară toyotiștilor.
Și-mi pare cea mai realistă, oferind BEV-uri numai unde cererea-i notabilă (v. c-au lansat și CX-30 electric pe lângă MX-30, dar în China)
P.S: Mă gândesc că, citind postarea ta de vasluian din Galați, e totuși posibil să-și anunțe mâine falimentul. :-)
Faliment scrie pe el, lasă deci postările și bagă smoothie-uri vegane să ai zvâc la coada pentru Dacii Spring.