Există posibilitatea ca lista de cinci modele noi să includă şi înlocuitorul actualului Mazda5, un înlocuitor al lui CX-5 şi un alt SUV. Cel de-al treilea SUV ar putea să aparţină segmentului B, fiind confirmat anterior de Takashi Yamanouchi, preşedintele Mazda.
Întreaga campanie a celor de la Mazda este văzută ca un restart al gamei, demarat deja prin lansarea modelelor CX-5, Mazda6 şi Mazda3. Reprezentanţii companiei japoneze se aşteaptă la o perioadă de creştere sustenabilă a vânzărilor, în contextul în care piaţa auto înregistrează un regres. Jeremy Thomson, managing director Mazda UK, descrie următorii trei ani ca fiind cea mai bună perioadă pentru marca japoneză din ultimii zece ani. Pe piaţa respectivă, Mazda înregistrează deja o creştere a vânzărilor în raport cu aceeaşi perioadă a anului trecut, primele zece luni ale anului având rezultate cu 16% mai bune faţă de perioada echivalentă a lui 2012. Fiecare dealer Mazda din această ţară este aşteptat să atingă nivelul pre-criză, spune reprezentantul diviziei din Regatul Unit al mărcii Mazda.Via Autocar
Comentarii (1)