Mazda va folosi din 2013 sistemul hibrid Toyota
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Mazda va dezvolta in 2013 un model hibrid care va utiliza sistemul hibrid prezent pe actuala generatie Toyota Prius. Anuntul a fost facut de cei doi producatori japonezi dupa semnarea unui acord in acest sens.
Primul model Mazda care va beneficia de aportul sistemului Toyota Synergy Drive va fi unul de segment mediu, Mazda refuzand insa sa anunte daca va fi vorba de o versiune hibrida a lui Mazda6 sau de un model special construit pentru a fi doar hibrid. Oricum ar fi, este sigur ca Mazda va utiliza in partea "traditionala" a sistemului hibrid un motor de generatie noua care promite multe din punctul de vedere al eficientei si consumului.
Abordarea ecologica a celor de la Mazda face parte din strategia pe termen lung in vederea "inverzirii" gamei constructorului nipon. Astfel, japonezii au ca scop scaderea cu 30% a emisiilor modelelor sale pana in 2015 comparativ cu 2008. Implementarea sistemelor hibride este doar unul dintre pasii pe care Mazda ii urmeaza in acest sens, ceilalti fiind reprezentati de adoptarea progresiva la nivelul gamei a unor pachete precum Start&Stop si Regerarea energiei de franare.
Pe de alta parte, sefii Toyota au anuntat in urma intelegerii semnate cu Mazda ca sunt deschisi in ceea ce priveste colaborari de acest tip cu orice alt producator interesat.
via | AFP
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Mercedes-Benz a mărit viteza maximă a sistemului său de conducere autonomă prezent la modelele sale. Astfel, toate modelele noi dotate cu acest sistem se vor putea conduce singure până la o viteză maximă de 95 de km/h. (24.09)
-
Nissan urmează să lanseze un nou sistem de asistență conceput special pentru a reduce situațiile în care șoferii continuă să circule pe banda a doua pe autostradă. Noul sistem îl va avertiza pe șofer să treacă înapoi pe prima bandă după o depășire. (20.09)
-
BMW a anunțat că tehnologia specială E Ink de schimbare a culorilor unei mașini ar putea intra în producție până în 2027. Constructorul german își dorește ca toate mașinile sale să fie dotate cu această tehnologie în viitor. (05.09)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Comentarii (1)