Mazda, premiati pentru Nagare Island
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Divizia europeana a companiei Mazda a construit Nagare Island pe Second Life . Pentru aceasta realizare a castigat premiul de cea mai buna prezenta a unui brand auto intr-o lume virtuala.
AutoVision a acordat acest premiu la Salonul Auto de la Frankfurt. Auto Vision decerneaza aceasta distinctie o data la doi ani, plus premii pentru cele mai bune videoclipuri promotionale, advertising, campanii media online si site-uri realizate pentru branduri din industria auto.
"Nagare Island este parte a unei strategii de comunicare integrata. Ne-a permis sa imbunatatim PR-ul clasic pe care l-am derulat la Geneva, unde a fost lansata versiunea reala a Hakaze , prin extinderdea constientizarii brandului Mazda catre un nou grup target si prin consolidarea reputatiei noastre de lider in domeniul design-ului de automobile", a declarat Franz Danner, vicepresedinte pentru PR al Mazda Motor Europe.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Premii auto
-
Renault 5 E-Tech, noua generație electrică a modelului subcompact, a câștigat titlul Mașina Anului 2025 în Europa. Acesta este al doilea titlu consecutiv pentru Renault. (10.01)
-
Noua generație Dacia Duster a fost desenată oficial Mașina Anului 2025 în Polonia. Modelul produs la Mioveni a fost preferat de polonezi în fața unor modele noi precum Audi A5 și Renault Rafale. (09.12)
-
Noua generație Renault Master a fost desemnată câștigătoarea titlului de Utilitara Anului 2025. Noul model este al 5-lea model utilitar al mărcii franceze care câștigă acest titlu. (17.09)
-
Skoda Octavia facelift primește o versiune cu tracțiune integrală
-
Șeful de design al Mercedes-Benz: Ecranele mari nu reflectă luxul
-
Teaser cu noul Audi A6 Avant. Data lansării, confirmată
-
Noua Kia EV4, detalii tehnice complete: 204 CP și 630 km autonomie
-
Dacia Sandero, preferata europenilor: a fost cea mai vândută mașină în ianuarie
va mutumesc!