- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Industrie
Ultimele stiri din Industrie
-
Ovalul Albastru a fost nevoit să emită o rechemare pentru mai mult de 240.000 de modele SUV Ford și Lincoln. Problema ar avea legătură cu centurile de siguranță. (22.02)
-
Maserati a folosit Concursul Internațional de Eleganță St. Moritz pentru a prezenta o versiune entry-level a modelului GranCabrio, precum și un model unicat bazat pe GranCabrio Trofeo. Acesta din urmă, cunoscut sub numele de ICE, a fost creat prin programul de personalizare Maserati Fuoriserie. (22.02)
-
În încercarea de a reduce costurile suplimentare, Mercedes-Benz a anunțat că va introduce mai multe modele termice decât electrice în viitorul apropiat. (21.02)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta-
Noua Dacia Duster Redust Sport: versiune tunată cu preț de peste 50.000 euro
-
Noul Volvo XC60 facelift: sistem multimedia mai rapid și materiale noi la interior
-
Primele imagini cu noul Mitsubishi Grandis, fratele geamăn al lui Renault Symbioz
-
BYD va produce mașini electrice în Europa din octombrie
-
Aceasta este noua Kia EV4: debutează în 27 februarie, în variantă hatchback și sedan
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Mazda opreşte producţia lui RX-8
Insa sper sa revina in curand cu un urmas al acestuia, mai bun ca actualul model.
Pe cuvant? D-aia e clasificata ca avand o cilindree dubla, ca are putere mare? Hai, ca puteti mai mult de-atat... Ia documentati-va voi putin, si reveniti cu informatii utile si reale, nu baliverne.
Daca mergi la RAR sa inmatriculezi o Mazda RX8 vei avea o surpriza, mare si neplacuta. In ciuda cilindreei de 1300, dobi... de la RAR vor spune ca ai de fapt 2600cmc si o vor inmatricula ca 2600! Asta inseamna impozit de 2600, taxa de prima inmatriuclare /poluare aferenta cifrei de 2600cmc. Diferenta de la 1300 la 2600 in taxe este lesne de observat.
In mod clar vor pune motoare din genratia SkyActiv pe RX8, de vazut insa cand vor face acest lucru.
Sunt perfect de acord si nu contest acest lucru, dar eu nu la asta m-am referit. Nu este clasificat ca 2600 cmc motorul "din cauza nivelului ridicat de putere", cum se spune in articol, eu asta am contestat, pentru ca este o prostie, si este si venita din partea unei publicatii auto.
"Because a rotor chamber combusts once every revolution, compare with piston engine’s once every 2 revolutions, its effective displacement is actually 2616 cc by the norm of piston engines."
http://autozine.org/Archive/Mazda/new/RX8.html
Romania nu e singura tara in care motorul e considerat de 2600 cmc.
Repet, nu ma leg de corectitudinea acestui lucru, ci de explicatia idioata care a fost data pentru acesta.
- corect ce spui si tu, au gresit un pic si au modificat pe urma, se mai intampla pentru ca si cei de la AM sunt oameni;
- nu inteleg de ce trebuie facuta echivalarea cu a unui motor normal in cilindree;
- daca tot fac asta, ar trebui sa se ia in calcul si toate materialele folosite la producerea acumulatorilor din autoturismele electrice, ce si cata poluare se genereaza la producerea acestora! Cam extremist, dar plauzibil.