Mazda nu renunta la motorul rotativ
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Mazda a emis un comunicat de presa despre viitoarele sale modele. Ca majoritatea constructorilor auto, Mazda va incerca sa dezvolte mai multe automobile non-poluante. Japonezii vor adopta tehnologia pe baza de hidrogen in detrimentul celei hibride.
Mazda a fost primul constructor care a introdus pe piata un motor rotativ, iar acum fanii brand-ului se tem ca japonezii vor renunta la tehnologia inovativa si vor reveni la cea traditionala. Mazda a declarat insa ca va lansa o noua generatie de motoare rotative, pentru modelele sale, pana in 2010. Acestea vor oferi o putere mai mare si un consum mai mic.
Motoarele pe benzina vor fi si ele imbunatatite la inceputul lui 2010 iar masinile de pe piata japoneza vor fi echipate cu un sistem start-stop pentru a reduce emisiile din orele de varf ale traficului. De asemenea, Mazda intentioneaza sa echipeze modelele sale cu transmisii automate si o noua gama de motorizari diesel pentru ca acestea sa fie mai bine receptate pe piata europeana.
Constructorul japonez a anuntat si ca va incerca sa reduca masa vehiculelor sale, declarand ca noua Mazda 2 cantareste cu aproape 100 de kg mai putin decat modelul precedent, o adevarata performanta pentru clasa mica.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Gorden Wagener, designerul șef al germanilor de la Mercedes-Benz, a declarat într-un interviu recent că ecranele mari, instalate în mașini, nu reflectă luxul. (24.02)
-
Stellantis a dezvăluit oficial noul său sistem de conducere autonomă, STLA AutoDrive. Noul sistem este de nivelul 3, iar acesta ar urma să fie disponibil cel mai devreme la sfârșitul acestui an. (21.02)
-
Au apărut noi detalii despre viitorul sistem de tracțiune integrală electrificată care va fi prezent la Dacia Duster și Bigster în viitorul apropiat. În premieră pentru Dacia, cele două modele vor avea versiuni cu tracțiune integrală și cutie automată în același timp. (17.02)
-
Skoda Octavia facelift primește o versiune cu tracțiune integrală
-
Șeful de design al Mercedes-Benz: Ecranele mari nu reflectă luxul
-
Teaser cu noul Audi A6 Avant. Data lansării, confirmată
-
Dacia Sandero, preferata europenilor: a fost cea mai vândută mașină în ianuarie
-
Noua Kia EV4, detalii tehnice complete: 204 CP și 630 km autonomie
Comentarii (0)