Această mișcare va consolida rolul Thailandei ca bază de export către Japonia și piața asiatică, întărind în același timp prezența Mazda pe piața thailandeză, unde operează de 70 de ani.
Între 2025 și 2027, Mazda intenționează să introducă 5 noi modele electrificate: două vehicule electrice cu baterie (BEV), un plug-in hybrid și două hibride. Pe măsură ce Thailanda trece către electrificare, Mazda caută să își extindă gama de produse pentru a atrage o bază mai largă de clienți.
Un model cheie este Mazda6e, un vehicul electric dezvoltat de Mazda într-un joint venture cu compania Chongqing din China. Mazda6e este programat să debuteze în Thailanda în 2025 și va fi disponibil și în China și Europa.
Președintele și directorul executiv Mazda, Masahiro Moro, a subliniat angajamentul companiei față de Thailanda. Această inițiativă face parte din strategia pe termen lung a Mazda de a-și îmbunătăți capacitățile de producție și de a sprijini cererea în creștere de vehicule electrificate în regiune.
via Automotive News Europe
Ca si informatie suplimentara ea are un joint venture si cu firma Ford , unde fabrica in china actualul Focus pentru piata locala.
Complicate s caile domnului... d aia plangeau europenii ca fordurile lor focus sunt chinezesti. La design cel putin sunt...
Pai si romanii de unde sa mai aleaga?
Ca in cativa ani termina si germanii de vandut toate cazanele lor vechi, dieselurile astea vechi pica pe capete ca sunt pline de sisteme care sa mai diminueze poluarea, dar se mai infunda un DPF, trebuie sa tot bagi adblue, ca altfel nu mai porneste masina...
Nasol cu electrificarea asta ca nu vor mai avea romanii ce sa aleaga nici noi nici Sh.