Mazda intră în rândul lumii: japonezii vor oferi conexiune Apple CarPlay și Android Auto, dar încă nu se știe când

de Bogdan Mirică
Marti, 14.03.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mazda a anunțat că va oferi conexiune Apple CarPlay și Android Auto pentru toate modelele din gamă echipate cu sistemul multimedia Connect. Tehnologia va putea fi instalată și retroactiv.

Cu ocazia lansării noii generații a crossover-ului CX-5, Mazda a făcut o serie de anunțuri privind evoluția tehnologiilor regăsite în interiorul mașinilor sale. Japonezii vor să se alinieze trendului curent și să introducă o conexiune Apple CarPlay și Android Auto pentru toate modelele din gamă.

Această funcție va putea fi implementată și retroactiv, pe toate sistemele sale multimedia, printr-un upgrade care va fi anunțat în viitor. Astfel, Mazda nu mai încearcă să se opună curentului și să țină cu dinții doar de platforma sa multimedia, denumită Connect și depășită puțin de cerințele de conectivitate actuale.

Jacob Brown, purtător de cuvânt pentru Mazda, a declarat că brandul japonez este partener Apple CarPlay și Android Auto încă din 2014, deci nu este nici un secret că acest suport va fi integrat în viitor în sistemul Mazda Connect.

”Ambele soluții software vor putea fi adăugate retroactiv pe toate sistemele multimedia Connect cu o ușoară intervenție la nivel hardware.

Din păcate, nu avem o coordonată de timp pentru lansarea acestor sisteme și nici nu știm cât vor costa ele”, a declarat Brown.

Comentarii (3)

  • Daca mai ofera si motoare diesel de cilindree sub 2 litri, chiar ca intra in rand cu lumea. :)
    5 2
  • @Stefi Bine punctat, insa doar pentru Europa. In SUA si China, principalele piete mondiale diferenta respectiva nu conteaza. Partea mai putin buna e ca pe toate cele 3 piete, Mazda abia are o cota de piata care variaza intre 1.1% si 1.7%.

    Fac masini frumoase, bune calitativ si fiabile, insa au nevoie de inca ceva la reteta ca sa devina un producator important.
    2 1
  • Mazda deși este o marcă mică comparativ cu giganții auto are o filozofie auto foarte sănătoasă, iar în scurt timp va avea de câștigat în rândul cunoscătorilor. Modele lor au patru calități greu de găsit, respectiv design modern și frumos, bună calitate, fiabilitate și progres tehnologic pe concept tradițional.
    1 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru