Esential
120 | grame de CO2 pe kilometru emite versiunea diesel entry-level a lui Mazda CX-5, echipată cu tracţiune anterioară, cutie manuală Sky Active MT şi sistem start-stop. |
120 | grame de CO2 pe kilometru emite versiunea diesel entry-level a lui Mazda CX-5, echipată cu tracţiune anterioară, cutie manuală Sky Active MT şi sistem start-stop. |
Fratele mic al lui Mazda CX-7 a debutat pe piaţa internă. Dealerii Mazda au primit deja precomenzi pentru acest model, dar importatorul mărcii în România a anunţat acum preţul de pornire al acestui crossover: 22.190 de euro cu TVA inclus. Clienţii pot opta atât pentru versiuni cu tracţiune integrală, cât şi pentru versiuni cu tracţiune faţă, iar oferta de transmisii include atât cutii de viteze manuale, cât şi cutii automate. Cea mai scumpă versiune a lui Mazda CX-5, CD175 Revolution cu tracţiune integrală, transmisie automată şi un motor diesel de 175 CP, costă 34.590 de euro cu TVA inclus.
Gama de motorizări alături de care este oferit noul CX-5 include două diesel-uri de 2.2 litri şi un motor pe benzină de 2.0 litri. Motorul SkyActiv-G de 2.0 litri are patru cilindri în linie şi injecţie directă, iar raportul său de compresie este de 14.0:1. Unitatea dispune de un sistem de control variabil al supapelor şi de un sistem de evacuare reproiectat.
Propulsorul este cu 10 procente mai uşor decât predecesorul său şi consum cu 15% mai puţin carburant. Respectiva unitate dezvoltă 165 CP la 6.000 rpm şi 210 Nm la 4.000 rpm alături de versiunea cu tracţiune faţă a lui CX-5, iar unitatea care echipează versiunea cu tracţiune integrală dezvoltă 160 CP şi 208 Nm. Motorul diesel al lui Mazda CX-5 este oferit în două niveluri de putere – 150 CP şi 175 CP. Propulsorul respectă normele Euro 6 şi are o cilindree de 2.2 litri.CX-5 este oferit în patru niveluri de echipare: Emotion, Challenge, Attraction şi Revolution. În standard, modelul este echipat cu sistemul i-Stop care opreşte şi reporneşte automat motorul pentru a reduce consumul de carburant la staţionare. Nivelul de echipare standard include şi pornirea motorului cu buton, controlul tracţiunii şi al stabilităţii, sistem de asistenţă la plecarea în rampă, senzori de monitorizare a presiunii în pneuri şi un set de sisteme de siguranţă activă şi pasivă.
Via | Mazda
Intr adevar, benzinarul nu pare impresionant la prima vedere si probabil in teste se va dovedi inferior motoarelor turbo.
Cat despre dieseluri, cu siguranta sunt f reusite, dar totusi cilindreea de 2,2 e cam mare.....