Mazda CX-5 a ajuns în showroom-urile din România
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Primele exemplare Mazda CX-5 au ajuns în România. Modelul are un preţ de pornire de 22.190 de euro cu TVA inclus şi clienţii din România au comandat deja câteva exemplare. Clienţii Mazda pot comanda noul CX-5 fie cu tracţiune integrală, fie cu tracţiune faţă, iar oferta include atât transmisii manuale, cât şi transmisii automate. Crossoverul nipon este oferit şi cu o motorizare diesel Euro 6, de 2.2 litri, care oferă 150 CP şi 380 Nm sau 175 CP şi 420 Nm. Motorizarea respectivă este specială prin faptul că respectă normele Euro 6 fără să aibă nevoie de filtre speciale pentru Nox-uri.
CX-5 este oferit în patru niveluri de echipare: Emotion, Challenge, Attraction şi Revolution. În standard, modelul este echipat cu sistemul i-Stop care opreşte şi reporneşte automat motorul pentru a reduce consumul de carburant la staţionare. Nivelul de echipare standard include şi pornirea motorului cu buton, controlul tracţiunii şi al stabilităţii, sistem de asistenţă la plecarea în rampă, senzori de monitorizare a presiunii în pneuri şi un set de sisteme de siguranţă activă şi pasivă.
Platforma noului CX-5 este modulară şi va fi utilizată ulterior şi de viitorul Mazda3. Scopul noii platforme este reducerea dramatică a costurilor de producţie de dezvoltare, alături de introducerea tehnologiei SkyActiv pentru toate modelele din gamă.
Mazda CX-5 este derivat din conceptul Minagi şi este primul model de serie care înglobează limbajul de design Kodo – Sufletul Mişcării.CLICK AICI pentru lista de preţuri şi motorizări a lui Mazda CX-5.
NOUL Mazda CX-5 vs. CONCURENŢA DIRECTĂ |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Mazda CX-5 2.0i 2WD Emotion | 165 | 6.0 | 9.2 | 22.190 |
VW Tiguan FL 1.4 TSI Bluemotion Trend&Fun (2WD) | 160 | 6.7 | 8.9 | 25.256 |
Toyota RAV4 2.0 Comfort 4x2 | 158 | 7.4 | 10.2 | 24.952 |
Hyundai ix35 2.0 MPI 4WD GLS Style | 163 | 7.9 | 10.7 | 23.998 |
Kia Sportage 2.0 GSL MT 4x2 Classic | 163 | 7.5 | 10.4 | 18.594 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
Via | Mazda
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Mazda in Romania
-
Mazda 2 (2014-prezent) Preţ: 10.490 - 19.390 €
-
Mazda 3 Preţ: 19.900 - 23.090 €
-
Mazda 3 facelift Preţ: 15.290 - 26.390 €
-
Mazda 3 Sedan facelift Preţ: 16.790 - 26.390 €
-
Mazda 6 Preţ: 25.190 - 35.990 €
-
Mazda 6 Tourer Preţ: 25.190 - 37.990 €
-
Mazda CX-3 facelift Preţ: 22.590 €
-
Mazda CX-5 Preţ: 22.490 - 40.190 €
-
Mazda MX-5 (2014-prezent) Preţ: 20.090 - 28.290 €
-
Mazda MX-5 RF Preţ: 25.890 - 33.190 €
Ultimele stiri din Intern
-
Primăria Brașov a interzis oficial trotinetele de închiriat în tot orașul. Serviciile de închiriere a trotinetelor nu vor mai funcționa în Brașov pentru o perioadă nedeterminată. (20.11)
-
Renault a deschis comenzile pentru noul Renault 5 E-Tech în versiunea Urban Range pe piața din România. Noua versiune propune un preț de pornire de 26.900 euro. (19.11)
-
Noua Skoda Elroq este acum disponibilă în România. Pe piața noastră, noul crossover electric de dimensiuni compacte propune un preț de pornire de 35.000 euro. (19.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
consumul pare excelent pt un 2.0 benzina, aspirat.
de notat ca la hyundai/kia, exista si un 1.6 benzina entry level cu vre`o 1500 eur mai ieftin, din ce tin minte.
Avem de a face cu preturi la care poti achizitiona un subaru forester, yeti, tiguan, rav 4, etc
Daca ai fi avut-o la dispozitie nu ai mai fi afirmat ca este scumpa.
De asemenea daca ai fi mai informat si mai obiectiv ai vedea ca afirmatia cu contracandidatii trebuia scrisa exact invers.
Pe larg:
- forester nu este competitorul lui CX5 oricum l-ai lua ci XV;
- Yety e o gluma proasta. Sunt partial subiectiv dar arata a duba pentru cablisti. Are finisari bune dar o izolare fonica execrabila iar la partea de 4x4 nu are ce cauta in aceeasi fraza cu Rav4 de exemplu;
- CX5 are cel mai bun consum dintre concurentii directi ;
- CX5 are cel mai mare portbagaj dintre concurentii directi;
- CX5 are cea mai buna garda la sol;
- Rav4 si Tiguan sunt deja trecute de jumatatea ciclului de viata lucru care pentru anumiti clienti are importanta;
Nu in ultimul rand CX5 a primit laude speciale la toate capitolele de la toate publicatiile din Europa care l-au testat. La performante si dotari doar Tiguan se apropie.
La vanzari datorita renumelui si mentalitatii CX5 nu se va apropia de cifra obtinuta de Tiguan.
Yeti nu am ceva neaparat impotriva dar nu imi place doamne fereste si scuipa in san. Urata masina. Sistemul de tractiune e doar in regula. Skoda nu e nissan (deci nici macar Duster) si nu e nici Toyota. In rest ca finisari de ex sta mai bine ca Tiguan.
Subaru XV da. Si eu eram de acord. Jos palaria.
Se vede ca favorizez Mazda nu se poate ascunde. Dar zic eu ca sunt destul de obiectiv: portabagaj mai mare, garda mai mare, performante mai bune, dotari excelente (la pret de plecare de doar 22.000)
Nissanul este o masina destul de reusita tehnic si estetic. Dar intre destul si Tiguan mai e loc. Si o spun in calitate de "ne-fan" Tiguan. Nu am citit pana acum test unde sa fie la paritate cele doua modele.