Motorizarea 2.0 SkyActiv-G, alimentată cu benzină, este disponibilă în versiuni de 120 şi 150 CP, ambele asigurând un cuplu maxim de 204 Nm la 2.800 rpm, în timp ce puterea maximă este livrată la turaţia de 6.000 rpm.
Varianta mai puternică a motorizării este disponibilă doar în configuraţiile cu tracţiune integrală, în timp ce unitatea SkyActiv-G de 120 CP poate fi comandată doar cu tracţiune faţă. În cazul ambelor variante de putere, transmisiile oferite sunt două unităţi SkyActiv: o manuală cu şase trepte şi o automată cu şase trepte. Varianta diesel a lui CX-3 preia motorizarea 1.5 SkyActiv-D de la fratele său mai mic, Mazda2, dar se bucură de o variantă mai potentă a acestui propulsor. Singurul agregat diesel din ofertă dezvoltă o putere maximă de 105 CP la 4.000 rpm şi un cuplu maxim de 270 Nm între 1.600 şi 2.500 rpm. Această unitate este singura oferită atât în variantă cu tracţiune faţă, cât şi cu tracţiune integrală, pe lângă faptul că poate fi comandată cu oricare dintre cele două transmisii cu şase trepte din ofertă.
Specificaţii tehnice Mazda CX-3 |
|||||||
Motorizare | 2.0 SkyActiv-G 120 CP | 2.0 SkyActiv-G 150 CP | 1.5 SkyActiv-D 105 CP | ||||
Tracţiune | Faţă | Integrală | Faţă | Integrală | Integrală | ||
Transmisie | MT6 | AT6 | MT6 | AT6 | MT6 | AT6 | AT6 |
Timp 0-100 km/h | 9.0 | 9.9 | 8.7 | 9.6 | 10.1 | 11.5 | 11.9 |
Viteză maximă | 192 | 187 | 200 | 195 | 177 | 173 | 172 |
Consum mixt (l/100 km) | 5.9 | 5.8 | 6.4 | 6.3 | 4.0 | 4.7 | 5.2 |
Oricum cine vrea un SUV-mic cu adevarat performant in acest segment , se uita la Nissan Juke NISMO de peste 200 cp , sau daca il tin buzunarele la extremul Juke R de peste 500 cp . Dar nu performantele conteaza aici, ci altceva. Iar CX-3 mizeaza pe tehnologi unice in acest segment si un nivel de calitate asemanator cu segmente superioare.