Kevin Rice este noul director de design al Mazda Motor Europe. Britanicul în vârstă de 50 de ani a mai lucrat la Mazda în trecut şi s-a întors la marca japoneză după ce a petrecut 13 ani la BMW.
Ne bucurăm să-l avem pe Kevin înapoi alături de noi. Experienţa pe care a acumulat-o la BMW ne aduce o nouă dimensiune şi se va transfera foarte bine asupra activităţilor departamentului de design european al mărcii, iar Kevin nu este deloc străin de Mazda.
Peter Birtwhistle
Designer şef Mazda 1999-2014
Mazda are un nou şef al departamentului de design începând de astăzi, în persoana lui Kevin Rice.
Britanicul în vârstă de 50 de ani a fost, până de curând, şef al centrului European de Cercetare şi Dezvoltare Mazda din Oberursel (Germania) şi s-a întors la marca japoneză în toamna anului 2013 după ce petrecuse 13 ani la BMW în cadrul departamentului de design. Scopul lui Kevin Rice în calitate de designer şef al Mazda este continuarea evoluţiei filozofiei de design Kodo – Sufletul Mişcării, lansată de precedesorul său, Peter Birtwhistle, omul care a condus departamentul european de design al constructorului nipon din 1999 până în prezent.
Kevin Rice a petrecut cinci ani în cadrul departamentului de design al mărcii Mazda înainte să meargă la BMW să deseneze modele precum Seria 1 Tii concept, Seria 3 şi Seria 4. În perioada 1995-2000, Rice a adus diferite propuneri cu privire la designul modelelor RX-8 şi al conceptului Neospace, care a ajuns să devină inspiraţie pentru versiunea de serie a lui Mazda2.
Înainte să lucreze pentru prima oară la Mazda, Kevin Rice a fost angajat la departamentele de design al Opel şi Italdesign Giugiaro. Precedesorul şef de design al Mazda Motor Europe, Peter Birtwhistle, a lucrat pentru Mazda din 1988 şi a fost foarte apreciat de conducerea diviziei europene a mărcii.
Seria 4 este unul dintre modelele pentru care şi-a adus aportul Kevin Rice în cadrul celor 13 ani petrecuţi la BMW.
Esential
13
ani a petrecut la BMW designerul Kevin Rice după ce a plecat de la Mazda.
"Kevin va continua munca lui Peter, va oferi continuitatea necesară Mazda şi va reprezenta noua generaţie de designeri ai mărcii. Datorită muncii lui Peter şi a pasiunii sale pentru design şi maşini, Mazda este considerat cel mai european brand auto japonez", explica Jeff Guyton, CEO Mazda Motor Europe, la aunţul investirii lui Kevin Rice în funcţia de designer şef al diviziei europene a mărcii Mazda.
Via Mazda
o sa faca varza designul actual Mazda, la fel cum cel ce ii ia locul la bmw o sa faca varza acolo.