Mazda încearcă să aplice limbajul de design Kodo întregii sale game. Până zilele trecute, cel mai mare SUV din gamă, adică CX-9 nu era însă aliniat acestei filosofii.
Modelul a primit o nouă generație cu ocazia Salonului Auto de la Los Angeles, ales ca loc pentru debutul mondial cu scopul de a-și apropia publicul de peste Ocean, cea mai importantă piață pentru acest model. Un model care nu va ajunge însă pe piața din Europa, cel puțin în primul an.
Limbaj de design Kodo
Designul noului CX-9 este influențat categoric de limbajul Kodo, cu blocuri optice ascuțite și echipate cu lumini LED, cu o grilă proeminentă, cu bosaje largi, cu jante de 18 până la 20 de inch, cu un eleron montat pe acoperiș, cu stopuri de tip LED și cu o linie care sculptează profilul.
În materie de dimensiuni, noul Mazda CX-9 este ușor mai mic decât vechiul model, lungimea fiind redusă. Chiar și așa, ampatamentul a crescut cu 5.5 centimetri, ceea ce înseamnă că există mai mult loc pentru pasageri pe locurile din spate. De asemenea, tot mulțumită ampatamentului mai mare, accesul în mașină se va putea face mai ușor.Interior mai silențios
La capitolul interior trebuie să spunem și că Mazda a lucrat mult la antifonare, folosind 24 de kilograme de material fonoabsorbant și geamuri mult mai groase.
Lista de dotări va fi și ea una generoasă, ca pentru un vârf de gamă autentic: scaune față redesenate și cu reglare electrică, iluminare ambientală cu LED, un sistem multimedia Mazda Connect cu ecran de șapte sau de opt inch, sistem audio Bose cu 12 difuzoare, piele colorată Nappa și lemn autentic de trandafir japonez, furnizat de un producător de instrumente muzicale.
Între cele două ceasuri de bord analog își va face apariția și un ecran color de 4.6 inch.
Motor pe benzină pentru SUA
Sub capotă, Mazda CX-9 va fi oferit cu un motor pe benzină SkyActiv-G de 2.5 litri turbo, primul de noua generație, adresat publicului american. Unitatea dezvolă 227 de cai putere și livrează un cuplu de 420 Nm. Este asociat unei transmisii automate cu șase rapoarte și poate fi comandat cu tracțiune față sau tracțiune integrală. Dacă va ajunge și pe piața din Europa, Mazda CX9 va primi și un motor diesel de 2.2 litri cu tehnologie SkyActiv.Mazda CX-9 va ajunge pe piața de dincolo de Ocean în primăvara lui 2016 și va încerca să aducă aproximativ 50.000 de clienți pe an pentru constructorul japonez.
cel putin vizual e extrem de placut
turboaspirată are cel mai mare
raport de compresie printre unităţile turbo de 10.5:1, primind injecţie directă şi turbocompresor care generează o presiune instant de 1.2 bari datorită unei tehnologii inovatoare, realizate pentru prima dată pe un model de producţie''. POFTIM ? Adica cum ? Eu stiam ca TE SE IU-rile sunt cele mai ''performante'' turboaspirate pe benzina ?
Ar mai fi ceva pe care AM nu l-a publicat : ''Rezultatul este mai mult decât suficient – 227 CP (benzină cu cifra octanică 88) sau 250 CP (benzină cu cifră octanică 93'' ..... Asadar motorul livreaza 250 CP cu benzina oct.93 .
Trecand la subiect : Modelul este unul asa cum a spus si oficialii Mazda: Cel mai frumos SUV cu 7 locuri in acest moment. Noul limbaj de desig KODO este o EVOLUTIE in lumea auto pt zona de volum. Toate masinile Mazda arata premium la exterior, nu doar o bucata de tabla dreapta cum ne-a invatat ''specialistul auto'' al industriei FakeVAG.
La interior, totul este evident super HI-TECH, super PREMIUM asa cum ne-a invatat Mazda in ultima vreme. Motorizarea turbo cu siguranta ca este cea mai performanta din industrie, cu raport de compresie de 10.5:1, una peste alta si cea mai silentioasa . Felicitari Mazda , asteptam si noul CX-7 si respectiv un full-size .
face trafic?
daca as face apel la cei de pe forum sa intre intr-o "greva" de tip japonez si cam 3-4 zile sa numai comenteze nimeni pana nu eliminati gunoiul de pe site?
ce ar fi?
Se pare ca gibonul nu e singur! Are di admiratori dn moment ce ati si fost sancionati cu cateva manute rosii.
e fix ca @mafia daca il stii. Un agramat si un analfabet mare fan japoneze.
Imi plac japonezele (le prefer) dar oricand pot sa imi placa orice alt brand sau model daca e pe gustul meu. Dar fanaticii de tipul lu' madalaesu ma calca pe nervi. Pe langa faptul ca o tot trage cu japonezele in sus si in jos (practic arunca o imagine negativa lasand impresia falsa ca doar cretinilor le plac astfel de masini) nici nu spune vreodata ceva. Nici macar o opinie personala nu are...
am primit pana acum 5 voturi negative...ceea ce insemna ca prostii trag la prosti ori individul clicaie de zor.
I dont give a shit...propunerea mea ramane in picioare si sper ca oricine de aici: de la tine, misha, inexorabil ori "prietenul" meu cel mai bun din zona (zarnasteanu), etc sa isi faca simtita prezenta si sa ne curatim de raie
merci
@madalescu poti te rog sa imi explicit cum se face din motor de 2.5 sa scoti doar 225 de cp ? mai ales ca e turbo ? sa nu zic de informatile tale despre cifra octanica… poti sa imi explicit si mei cum face acel motor sa scoata doar din cifra octanica inca 23 de cp ? si te rog nu imi insulta inteligenta ca are un coefficient de energie arsa mai mare ca cea de cifra mai mica. Si apoi limbajulde design fiecare o are pe al lui dar maza o are acesi pt toata gama. How come ? scuze pt greselile ortografice si grmaticale.
E fix ca @mafia pt că tot el este, iar voturile negative sunt de la el, la fel cum singurele pozitive de la comentariile lui, sunt date tot de el. Eu mă străduiesc să nu -l mai bag în seamă, dar e dificil, este ca o râie.
Eu tocmai din cauza lui m-am scarbit sa mai comentez pe AM. Da, recunosc ca-mi lipseste, era frumos odata...chiar si acum ma mananca degetele sa mai postez una-alta, dar pana nu se igienizeaza locul, chiar n-are rost.
Nu e insa ceva nou. La sfarsitul anilor '50 in SUA majoritatea masinilor aveau cam acelasi design, avand insa detalii diferite.
Personal cred ca Mazda face o treaba buna si ma bucur ca intra si ei in hora turbo. Un turbo mai potolit (din 2.5 poti scoate usor 350 cp cu o turbina) care probabil ca tocmai din cauza respectiva se va dovedi foarte fiabil in timp. Am vazut ca si Toyota merge pe aceeasi carare cu turbo-uri cu puteri mai mici - la Auris de exemplu. Nissan nu se pune ca au motoare Renault.
Te înțeleg, dar încearcă să revii, nu ești singur, oricum inamicul nr 1 eu sunt, deci poți să mai comentezi câte ceva:)
Toyotele sunt masini deosebit de bune. Chiar eu sunt proprietarul a doua modele. Designul noilor Toyote ma las putin cam acru, si ma duce cu gandul ca si-au pierdut din spiritul acela de masini linistite si serioase cum il aveao odinioara. Mai de graba s-au axat pe un public mai tanar cu muchii si linii agresive . Un lucru nu tocmai rau, dar macar Avensis si Corolla sedan puteau ramane ca inainte niste veritabile limuzine. In rest Toyota Prado , LC 200, Cammry, Tundra, Sequoia, etc sunt lideri in segmentul lor. Sa nu uit de Mirai, care la momentul de fata nu are un concurent direct. Poate Honda, fiindca producatorii germani ''supremii inovatiilor auto'' au ramas cu 20 de ani in urma. In rest, de acord si inainte se ''purta'' aceasta ''moda'' care azi ii zice ~ Matrioska .
Motorul turbo de pe Mazda, tin sa cred ca nu ''puterea'' lui demonstraza performantele sportice, ci mai degraba cel mai ridicat raport de compresie printre unităţile turbo de 10.5:1cu injecţie directă şi turbocompresor care generează o presiune instant de 1.2 bari . Asta va inseamna performante sportice inegalabile. Asa cum motoarele aspirate bat la performante pe cele turboaspirate europene. Deci nu ''puterea'' este ''aura'' acestei masini.
off topic : Referitor la discutiile de mai sus - nici mie nu-mi plac *haterii, dar insusi interlocutorii care critica si contesta opiniile altora, cred despre ei ca sunt chiar ei insusi *hateri eligibili.
Cu consideratie,
Citez : ''Eu mă străduiesc să nu -l mai bag în seamă, dar e dificil'' , tipic unui posesor de masina ''ghermanca'' . Doar asa pot iesi in evidenta :)))))) Felicitari Dan Grecu. Te astept la intalnirea posesorilor de Toyota in spate la Sala Polivalenta peste cateva zile. Iti ofer onoarea sa probezi Avensisul, sa vezi cat de confortabil si incapator este portbagajul :))))))))
@madalescu poti te rog sa imi explicit cum se face din motor de 2.5 sa scoti doar 225 de cp ? mai ales ca e turbo ? sa nu zic de informatile tale despre cifra octanica… poti sa imi explicit si mei cum face acel motor sa scoata doar din cifra octanica inca 23 de cp ? si te rog nu imi insulta inteligenta ca are un coefficient de energie arsa mai mare ca cea de cifra mai mica. Si apoi limbajulde design fiecare o are pe al lui dar maza o are acesi pt toata gama. How come ? scuze pt greselile ortografice si grmaticale.
sant de ani buni pe site-ul asta, asa ca stiu si pe mfia, si pe inca cativa care erau in acelasi trend. faptul ca nu le raspund si nu le atac postarile, hai sa le zicem interesante, este pentru ca prefer sa imi canalizez energia spre ceva mai constructiv decat discutii contradictorii sterile. ii acccept dreptul sa aiba o parere diferita de a mea, si atat. nu e o parere buna, nu e o parere rea, e doar diferita. dar ma turez pana in zona rosie ca motorul lui GT3RS cand vad ca unii ataca pe altii personal si mai si folosesc cuvinte jignitoare. asa ca sant de acord cu curetirea acestora de pe site, ca sa devenim macar putin mai civilizati, cum pretindem ca santem.
ceea ce mi se pare grav e ca persoana /persoanele care au "matura" in mana si pot face curatenie, indiferent ca e vorba de raie, gunoi sau alte deseuri, nu fac nimic in privinta cerintelor majoritatii.
si doar intr-o dictatura minoritatea decide asupra majoritatii. iar noi ne laudam cu o democratie de 26 de ani imediat
Ca si marime si spatiu interior ppun ca e vba despre primele modele mentionate..
Interesant noul model, design-ul mazda a fost aplicat foarte bine pe el, dar farurile sunt cam mici raportat la marimea masinii, in schimb au tras la greu de grila aia.
interiorul mi se pare usor neconventional. Imi displac comenzile climatizarii, impinse pana la mama naibii.
@Toyo, e normal ca o marca sa aiba propriul limbaj de design, pe care sa il aplice pe toate modelele sale. E aiurea sa zici ca arata la fel. Fa o tura pe la Merc sa vezi ca la fel stau lucrurile.
@Automarket, iar sunt probleme cu galeria foto: dupa ce ies din galerie, las un comentariu si observ ca daca vreau sa dau de sageti sa ajung la o litera, ma trezesc inapoi in galerie.
@Adrian, mai degraba l-as vedea alaturi de XC90, Mazda nu e marca premium, deci vizeaza in general familii numeroase cu chef des de munte.
Apropo, chiar dacă parcurgem un articol despre Mazda, tot nu m-ai lămurit, Robert Ivanoff Mada, ȋn privința subiectului pe care ți l-am propus odinioară: motorul 3.8 V6. Nu eu, ci evidențele au demonstrat că varianta veche, anume single turbo a lui Buick Regal GN, este mai performantă decât cea bi-turbo a lui Nissan GT-R, dar noroc cu…americanii de la Extreme Turbo Systems, care au ajutat japa să bată, ȋntr-adevăr, GN-ul pe sfertul de milă (7.49 față de 7.63). N-ajungea cât se poate “tuna din computer” GT-R; l-au dopat americanii. Sentimentul exacerbării nu poate fi ȋnlăturat: și mie ȋmi place să fie ridicată ștacheta spre ȋnălțimi nebănuite, dar 2000 CP par prea mulți și prea mult pentru mintea mea...
Maffiofalescule, nu știi să ȋntreții un dialog decent, cu atât mai puțin palpitant…Nostim mi se pare faptul că, de fapt, tu faci un deserviciu producătorilor niponi, deoarece mulți cetățeni intră pe AM și nimeresc fără voie ȋn mijlocul bâlciului; azi așa, mâine așa și n-ar fi exclus să se nască ȋn dânșii…aversiuni anti-japo, cu repercusiuni pe piață! Probabil că, dacă vei continua ȋn aceeași manieră, sintagma “mașini japoneze” va deveni “mașini de-ale lui Mafia”, deși bietele mașini n-au nicio vină ca să fie considerate astfel.
Oricum, n-am uitat că ai promis că, după 1 ianuarie 2016, vei posta doar logat și redus la o singură identitate: tu ȋnsuți! Să te ferească Ăl de Sus să nu te ții de cuvânt…Ascultă aici la taica inexo, căci, când este de glumă, glumim, iar când nu…Fii atent, ca să nu-ți creez silă să mai accesezi vreodată site-ul AM…M-aș pricepe la așa ceva, crede-mă! Crezi că ai putea rezista “războiului psihologic” la care te-aș supune sistematic? Posezi aceiași nervi de oțel ca ai mei? Ȋți amintești de porunca generalului Maximus din filmul “Gladiatorul”: “At my signal, unleash hell!” ? Culmea, iadul era pregătit de civilizați pentru barbari.
Ȋți merge șusta cu curcile astea plouate din redacție, dar cu mine, dacă ȋmi erupe Krakatau, Vezuviu și Popocatepetl la un loc, păzea! Cu vorba bună sau cu rugămințile amicale nu te-am impresionat și niciun efect n-am obținut, de aceea voi schimba tactica (spre ghinionul tău, nu voi alege “calea democrației”, adică indiferența sau părăsirea site-ului; precizez că nu-i socotesc lași pe cei care au făcut-o, ci ȋi ȋnțeleg omenește, dar eu sunt plămădit din alt aluat și, de aceea, nu adopt soluția lor facilă). Dacă ȋnsă vei reveni ȋn simțiri ortodoxe și nu-l vei mai macula sau persifla pe niciunul dintre colegii tăi, ai mei, ai noștri, va trebui ca nimeni să nu-ți reproșeze nimic și nimeni să nu pomenească trecutul tău umbros de pe AM, niciodată, altfel…las’ tot pe mine!
Așadar, nu mă sili să-ți arăt partea nevăzută a lunii…Ȋn armată, când vreunul dintre noi, adolescenții cu mintea-n vânt, ȋl irita pe un superior, acesta ȋi transmitea imediat, la modul cel mai serios cu putință, adaptându-și mimica la starea lăuntrică: “Nu te juca cu fundul gol pe lângă măciuca mea țeapănă!”. Ȋntr-adevăr, o avea lungă până la corpul de gardă, unde te aștepta arestul. Sau simțeai cum ȋți ȋngheață instantaneu șira spinării când rostea expresiile “procuratura militară” și “batalionul disciplinar”. Ai “prins” armata, Mădălino? Ce păcat că s-a desființat serviciul militar obligatoriu. Intrai marțafoi cu ifose și ieșeai bărbat cu dovleacul pe umeri. Mda, nimic nu va mai fi ce-a fost, de acum și până la ceasul cel de pe urmă...“Nu va fi nici viață, nici bucuria vieții, ci o stare chinuitoare de pierdere a legăturii cu viața” (Sf. Ioan Maximovici).
PS. ma intristeaza ca unii dintre oamenii de valoare au rasarit aici, in mijlocul balciului, si nu pe teren curat. Dar tot e ceva ;)
Lasă replicile, Mafiuță, căci ceasul ticăie și de-abia aștept să-ți astern covorul roșu: Welcome, The One Mafia, good bye Ivano-Madalino-Roberto-Nedelco-Ghioneo-Suedezo-Mecano-Suleo-ș.a.m.d.
Show-ul de-abia ȋncepe…Ți-ai luat bilet pentru rândul ȋntâi? Dacă nu, atunci ține aproape! Hai, vino cu noi, la Colectiv 2 (locul unde ard, neputincioase, măștile aceluiași tartor…).
Succes tie si celorlalti aflati in aceeasi situatie!!!
Apropo, măi acesta care cică testează Maybach și Rolls, chiar că ești de…kk. Chiar dacă prevezi ușor răspunsul meu, ȋn mod capital n-ai dreptate! Eu demonizat? Cu toată propaganda mea antimasonică și antiglobalistă? “Dacă satana s-a sculat împotriva sa însuşi şi s-a dezbinat, nu poate să dăinuiască, ci are sfârşit” (Marcu 3:26). Vezi să nu te stăpânească pe tine duhul ȋnchipurii de sine; tu ai “cultură automobilistică”, iar restul trebuie să “ȋnvețe” de la tine.
Nu te agita ȋn zadar, rămâne cum am stabilit. Acum reduc turația, adică te voi lăsa ȋn pace (nu voi ține cont de opiniile tale despre mine, indiferent cum mi s-ar părea ele), dar numai până după Revelion, când te voi evalua la sânge, iar modul cum m-am comportat față de tine ȋn ultimele 24 de ore ȋnseamnă o avanpremieră sau un antrenament – depinde doar de voința ta cum te voi trata mai departe: ori vei deveni un tip cumsecade, membru de nădejde al comunității AM (chiar dacă ai nutri ranchiună ȋn privința mea, aceasta nu m-ar interesa câtuși de puțin; important ar fi să nu mai stârnești turbulențe aici și nimeni să nu se mai simtă neconfortabil din cauza ta), ori voi proceda ȋn așa fel ȋncât să nu-ți mai vină niciun chef să intri pe acest site (a ți se bara accesul din partea redacției nu pare a fi o acțiune posibilă, șansele ei fiind nule). Consideră un răgaz necesar termenul pe care ți l-am acordat, suficient ca să reflectezi la viitorul tău pe AM. Ȋnțelesu-m-ai?
In incheiere vreau sa precizez foarte clar ca nu am absolut nici o legatura cu madalescu, singurul lucru pe care mi-l reprosez este faptul ca am postat de cateva ori sub alte nick-uri care aveau legatura cu titlurile articolelor( top, tesla, mirai)
Sanatate sa aveti si numai bine!