În baza unei proceduri care nu implică modificări mecanice, Mazda va reprograma toate unităţile pe care le suspectează că ar putea să sufere de pe urma acestei probleme.
Până în prezent, cei de la Mazda nu au nicio informaţie legată de vreun accident sau de o pagubă materială cauzată de potenţiala defecţiune pe care o poate cauza subiectul acestei rechemări în service. În cazul în care sistemul de recuperare a energiei cinetice se defectează din cauza problemei vizate de recall, motorul ar putea să nu accelereze normal. Sistemul i-Eloop de la Mazda recuperează energia cinetică pierdută în mod normal la frânare din momentul în care şoferul eliberează pedala de acceleraţie. Energia cinetică recuperată este transformată în energie electrică şi stocată în condensatorul menţionat mai sus. Echipamentele electrice de la bord sunt alimentate de la respectivul condensator, reducând sarcina la care este supus alternatorul, ceea ce reduce şi consumul de carburant.Via AutomotiveNews (înreg.) | Mazda
Se aude GM?
Daca era vorba despre marci germane sau frantuzesti, comentariul era legat de faptul ca nu sunt fiabile.
Dar asa, e vorba despre respect pentru clienti.
Stii bine ca mie nu imi plac masinile...de ce te mai obosesti sa incerci un inceput de dialog?
Toyota a luat amenda vreo 2 miliarde in state pentru ca a fost foarte transparenta si corecta cu clientii. Dar asta nu stiati nu ? Ma scuzati ca va trezesc la realitate.
Toti producatorii auto au recall-uri!
acolo taceai ca proasta'n papushoi
si mai cred ca nici nu cunosti semnificatia termenului de "snob". Dar lasa...
Sau cel putin asta e explicatia oficiala a rezervoarelor crapate. Acum baietii stau si se scarpina in cap sa-si dea seama cum intra paianjenul in rezervor.
Oooo, dar stati putin ... Aici pe site avem niste smecheri babani, de calibru greu frate, care proiecteaza componente auto, ba chiar calculeaza motoare si alte chestii necunoscute publicului larg. Nu mai vorbim de inginerul de rand care e total afon in fata stiintei lor. Ia dati-va cu parerea alde @mda. @blowjober, @mafia.... Cum zice bucuresteanul "asteptam provincia". :)
Sunt curios de-o explicatie profesionala, nu ferentari de genul : tampitule, picioare-n cur, samd. Am vazut ca la de-astea sunteti experti.
producatorii europeni au aparut in propozitie neinvitati.
oare cand o sa afle de un ... valvetronic, sa zicem...cred ca pe la batranete,
tot inainte pionierule!
Intrebarea era totusi pe unde a intrat paianjenul? Chiar daca explicatia inginerilor mazda e trasa de par, asta e informatia oficiala. Rezervoarele crapa din cauza panzei de paianjen. O fi vreun mutant care-si tese plasa din titanium. Si-o face atat de des incat nu scapa nici un vapor de benzina. Totul se acumuleaza si plesneste rezervorul.
Deci pana acum ai descris doar niste principii generale de functionare pe care chiar si un neavenit ca mine le pricepe. Altceva? O idee, o supozitie, o solutie? Asta e momentul tau de maretie. Te poti face remarcat la mazda si o pui de-un job. Baietii inca n-au raspunsul ... deci nu ezita. Remarca-te!