Mazda a demarat producția SUV-ului electric MX-30: livrările pe piața din România încep în toamna acestui an

de Cornel Șocariciu
Miercuri, 20.05.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mazda a început producția SUV-ului MX-30 la uzina Ujina din Hiroshima, Japonia. Livrările pe piața din România vor începe în toamna acestui an.

La finalul anului trecut, Mazda a deschis și pe piața din România listele de precomenzi pentru noul MX-30. Pentru moment, SUV-ul electric pregătit de constructorul nipon este disponibil doar în versiunea Launch Edition, prețul de pornire fiind de 33.990 de euro.

Acum, producătorul nipon a anunțat că în 19 mai a început asamblarea modelului MX-30. SUV-ul electric este produs la fabrica Ujina din Hiroshima, Japonia.

Conform oficialilor producătorului nipon, livrările în Europa, implicit și pe piața din România, vor demara în tomna anului curent.

Mazda MX-30 este echipat cu un motor electric cu 143 de cai putere și 265 Nm. Niponii au pregătit o baterie cu capacitatea de 35.5 kWh care promite o autonomie de până la 200 de kilometri.

Din 2021, pe piața din România, MX-30 va fi disponibil în versiunile de echipare GT (33.490 de euro) și GT Plus (34.090 de euro).

Comentarii (6)

  • Mai taiati din preturile alea mai baieti.. Rusinea aia de baterie costa in jur de 3000 de euro in ziua de azi. Cum va vaicariti ca bateria este cea mai scumpa componenta a unui EV, restul de peste 30 de mii de euroi pe ce sa vi-i dam? Recunoasteti ca ati introdus exagerat de multa nesimtire in preturile astea.
    Spor la reduceri!
    12 4
  • Daca venea si cu range extender chiar mi se parea o optiune decenta, ca masina de dus copiii la scoala, cumparaturi si fatait prin oras.
    2 5
  • @Alex, masina e fabricata in Japonia, are niste taxe de import mari, vs nici o taxa la cele produse in UE
    7 6
  • Electricele produse in UE sunt ieftine ? Nu prea, pentru ca bateriile sau materia prima pentru baterii sunt din afara Europei.
    6 5
  • Edikkk
    La început preţul bateriilor era mare. Şi acum este pentru cine NU produce în masă, adică pentru cine nu are o GIGA FACTORY de baterii.

    Tesla cu Panasonic are, GM cu LG îşi construiesc, CATL în China o să aibă cu Tesla....

    Mazda... cine ştie... nu are... deci apelează la ce a mai rămas pe piaţă.

    Dar aici Alex are dreptate, prea de multe ori au spus placa cu "bateriile sunt partea cea mai scumpă" dar la 100$ / kwh înseamnă că bateria din 2021 Tesla de 33,5kwh ar costa 3350 euro !
    Nici 4000€ !

    Dar hai să spunem că Mazda cumpără dublu 6700 euro... dar până la 33.490 euro este distanţă foarte lungă.

    Adică producătorii mint. În plus vor să oferteze doar spre premium ca profiturile să fie maxime.

    Tesla făcând la fel, vânzarea de Model 3 doar high end la început, etc

    Şi rămâne întrebarea, dar noi restul ???

    ÎNTREBARE FOARTE BUNĂ care demonstrează lăcomia producătorilor auto.

    Există chiar un video Youtube al lui Nikki care atinge exact acest aspect, în care se pare că producătorii deşi se dau rotunzi că fac maşini electrice pentru toţi au în oferă doar pentru cei bogaţi, deşi ar putea face şi modele mai pentru masă!!!

    Dar nu vor, pentru că profitul pe termice este mult mai mare.

    Trist.
    8 7
  • Nelu Fulgerica
    Inca un gunoi electric.
    Uitati-va bine la poza. Chiar arata ca o masina de spalat.
    5 10

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru