Mazda este unul dintre constructorii de automobile care pun accentul pe detalii. Spre exemplu, nu multă lume știe, dar semnalizarea modelului CX-30 (și a celorlalte care au debutat după) se aprinde asemeni bătăilor inimii.
Cum s-a ajuns la acest artificiu de design? Mulțumită designerului Atsushi Yoshida. Potrivit acestuia, semnalizările obișnuite, care se aprind și se sting instant, sunt mult prea "reci" și digitale, așa că la un moment dat s-a decis să le facă mai umane.
Nu a fost deloc ușor. După ce a studiat o serie de electrocardiograme, Yoshida a dezvoltat o semnalizare care se aprinde asemeni bătăilor inimii.
"Lumina de semnalizare trebuie să comunice intenția celui de volan și să atragă atenția pietonilor și a altor șoferi. Speram că o semnalizare care se aprinde asemeni bătăilor inimii, adică se aprinde instant și apoi se diminuează treptat, poate reduce stresul șoferilor și poate transmite un sentiment de calm și siguranță pentru privitori," susține Atsushi Yoshida.
Echipei conduse de acesta i-a luat nu mai puțin de 2 ani pentru a implementa această semnalizare.
Mai mult, trebuia să debuteze pe Mazda3, dar Yoshida nu a finalizat proiectul la timp, astfel că SUV-ul CX-30 este primul care a primit acest tip de semnalizare.via Carscoops
Ai preferat să lași treaba neterminată.
https://www.mazda.com.au/mazda-news/zoom-zoom-magazine/design-without-compromise-signals-from-the-heart/
care mai e diferenta intre un panou publicitar sau semafor si o semnalizare daca fiecare face cum il taie capul?
eu asa as pune semnul pacii la semnalizare, pe sistemul "partie, ca vin!!"
Fiecare masina (model) inclusiv caracteristicile esențiale trebuie aprobate pe fiecare piața. Tu probabil crezi ca mașinile sunt așa niște globuri de pus le pomul de iarna.
Dacă cei de la Mazda vin cu o asemenea opțiune înseamnă ca modul de funcționare al semnalizărilor respectă (intensitate, suprafața etc.) cerințele, iar dacă sunt țări unde acestea nu sunt respectate, respectiva opțiune nu va fi disponibilă si sunt numeroase situații.
Revenind la subiect, nu-i chiar o știre… la Audi e plin podul de “specialități” pe parte de lumini.
eu vorbesc deep, incearca sa folosesti mai multi neuroni cand ma citesti..
apropo de suv, de ce nu existau acum 20-30 de ani? pt ca lumea avea mai multa educatie, cocalareala nu era la ea acasa.
sunt sigur ca daca se face un test de iq, nu se va gasi prea mult in suv-uri de exemplu.
Este cumva un aspect pe care n-ai dorit să-l scoți în evidență?