Mazda 3 redesenat. Subtil.
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Mazda 3 a trecut pe la salonul de infrumusetare. Si, ca de obicei in cazul ultimelor modele care au beneficiat de facelift-uri, nu se remarca foarte multe elemente noi. Trebuie sa ai privirea foarte fina pentru a observa diferentele subtile la nivelul grilei frontale si al blocurilor optice. Probabil asta este si sensul unui facelift: masina se simte bine in pielea ei fara a se schimba vizibil.
Schimbarile sunt atat de subtile incat Mazda se chinuie sa ne explice diferentele. Astfel, aflam ca parasocurile frontale si posterioare au fost redesenate. Ni se spune faptul ca pliul care incepe din interiorul blocurilor optoce nu coboara brusc de aceasta data, ci se curbeaza spre partea superioara, pentru o separare mai clara intre capota si parasocuri. Pe de alta parte, se vede faptul ca nervurile capotei sunt mai scurte decat pana acum. In spate, stopurile au un fond negru. Atat pentru exterior.
In interior, aceeasi poveste. Mai multe nuante si culori pentru habitaclu, plus insertii cromate pe plansa de bord.
Versiunile superioare beneficiaza de cadrane noi. Din punct de vedere practic, putem aminti noua forma a portbagajului modelului cu patru usi, ale carui dimensiuni au fost regandite pentru cresterea procentului util. Apare si un sistem de start fara cheie, pe langa noul sistem audio care poate stoca pana la 3000 de piese.Motorizarile raman cele din vechile cataloage, singurele diferente notabile resimtindu-se la consumuri. Aceasta datorita coeficientului aerodinamic mai bun. Avem, asadar, aceleasi 1.4/84 CP, 1.6/105 CP si 2.0/150 CP, ultimul beneficiind de aportul unei noi transmisii cu sase rapoarte. Cele doua versiuni turbodiesel de 1.6 litri scot 90, respectiv 109 CP. In sfarsit, cutia de viteze automata cu patru rapoarte este ameliorata de inginerii niponi.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Bugatti a livrat oficial primele exemplare de serie ale modelului exotic Bolide. Hypercar-ul a fost prezentat pentru prima dată în 2020, iar Bugatti va construi doar 40 de exemplare. (03.01)
-
Leapmotor a lansat o nouă versiune pentru SUV-ul electric C10. Noua versiune primește un motor pe benzină care funcționează pe post de generator și care asigură o autonomie de 950 de kilometri. (03.01)
-
Gordon Murray anunță o că supercar-ul T.33 va primi o nouă versiune în vara anului viitor. Aceasta va fi echipată cu același motor V12, aspirat natural, dar singura transmisie disponibilă va fi una manuală cu 6 rapoarte. (30.12)
- FOTOSPION: Primele imagini cu noua generație Audi Q7
- Bugatti a livrat primele exemplare Bolide. Fiecare mașină costă 4 milioane de euro
- Noul Leapmotor C10 REEV: versiune nouă, cu range extender și autonomie de 950 km
- Kia recheamă 23.000 de exemplare EV9: lipsesc șuruburile de prindere pentru scaunele din spate
- Dakar 2025: Dacia, pe locul 3 în proba prolog
Comentarii (0)