Mazda 3 redesenat. Subtil.
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Mazda 3 a trecut pe la salonul de infrumusetare. Si, ca de obicei in cazul ultimelor modele care au beneficiat de facelift-uri, nu se remarca foarte multe elemente noi. Trebuie sa ai privirea foarte fina pentru a observa diferentele subtile la nivelul grilei frontale si al blocurilor optice. Probabil asta este si sensul unui facelift: masina se simte bine in pielea ei fara a se schimba vizibil.
Schimbarile sunt atat de subtile incat Mazda se chinuie sa ne explice diferentele. Astfel, aflam ca parasocurile frontale si posterioare au fost redesenate. Ni se spune faptul ca pliul care incepe din interiorul blocurilor optoce nu coboara brusc de aceasta data, ci se curbeaza spre partea superioara, pentru o separare mai clara intre capota si parasocuri. Pe de alta parte, se vede faptul ca nervurile capotei sunt mai scurte decat pana acum. In spate, stopurile au un fond negru. Atat pentru exterior.
In interior, aceeasi poveste. Mai multe nuante si culori pentru habitaclu, plus insertii cromate pe plansa de bord.
Versiunile superioare beneficiaza de cadrane noi. Din punct de vedere practic, putem aminti noua forma a portbagajului modelului cu patru usi, ale carui dimensiuni au fost regandite pentru cresterea procentului util. Apare si un sistem de start fara cheie, pe langa noul sistem audio care poate stoca pana la 3000 de piese.Motorizarile raman cele din vechile cataloage, singurele diferente notabile resimtindu-se la consumuri. Aceasta datorita coeficientului aerodinamic mai bun. Avem, asadar, aceleasi 1.4/84 CP, 1.6/105 CP si 2.0/150 CP, ultimul beneficiind de aportul unei noi transmisii cu sase rapoarte. Cele doua versiuni turbodiesel de 1.6 litri scot 90, respectiv 109 CP. In sfarsit, cutia de viteze automata cu patru rapoarte este ameliorata de inginerii niponi.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Comentarii (0)