- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Concepte
Ultimele stiri din Concepte
-
Honda a dezvăluit două concepte noi în cadrul evenimentului CES din Las Vegas. Cele două concepte anunță două viitoare modele electrice din familia 0 Series și sunt botezate SUV și Saloon. (08.01)
-
Compania britanică Evice a lansat prototipul XP1, o reinterpretare modernă pentru clasicul model Rolls-Royce Silver Shadow. XP1 este complet electric, are 400 de cai și o autonomie de peste 320 de kilometri. (17.12)
-
Dacia a dezvăluit o ediție specială pentru modelul Duster, inspirat din legendarul Raliu Dakar. Acesta este un concept unicat realizat ca un omagiu pentru participarea mărcii românești la Dakar. (06.12)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Dakar 2025: Dacia urcă pe locul 2 în prima parte a probei de 48 de ore. Probleme tehnice pentru Loeb
- FOTOSPION: Primele imagini cu noua generație Audi Q7
- Prețuri Dacia Bigster în România: start de la 23.000 de euro
- Prețuri noul Volkswagen Tayron în România: start de la 41.850 euro
- Bugatti a livrat primele exemplare Bolide. Fiecare mașină costă 4 milioane de euro
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Maybach Exelero e de vanzare: 5 milioane euro
Masina va fi cumparata si va sta in garaj alaturi de Ferrari Enzo, si de alte ieftinaturi ca Rolls Royce, Bentley etc.
Noi astia care inspiram praful de pe soselele din Romanica ne uitam la poze si comentam... ca-i pe gratis.
Nu stiu ce modificari au fost aduse propulsorului de origine Mercedes-Benz, insa performantele nu sunt foarte diferite de un Mercedes-Benz SLR, care costa cam de 10 ori mai putin. Insa SLR a fost fabricat in serie mica de productie si nu ca unicat.
Daca era vorba doar de performantele realizate, probabil ca ajungeau la ele si cu SLR modificat.
Probabil ca e vorba de altceva... IMAGINEA Maybach
Altfel am fi avut poate si "VW Veyron" si nu Bugatti Veyron :))
Practic vorbim de un vis, atat ca pret, cat si ca performante. Daca nu ne gandim la el, ca la un vin, il gasim inutil si indecent, atat ca performante cat si ca pret :)
Exelero e mai mult de tinut in garaj sau de mers pe circuit, decat pentru deplasari pe 4 roti.
Masina e intr-adevar o bijuterie.
Oricum, o sa fie si magnati care o sa bage si cheia de la masinuta asta langa celelalte chei pe un breloc din ata !
P.S 5000000 e pornirea,snt curios la cat o sa se ajunga:)