Pretul de pornire al conceptului unicat Maybach Exelero va pleca de la 5 milioane de euro, costul productiei acestuia.
Prototipul Maybach Exelero, unul dintre cele mai scumpe concepte construite vreodata, va fi scos la vanzare pornind de la pretul de 5 milioane de euro. Acesta este si pretul de productie a modelului unicat, acesta fiind construit la comanda producatorului de pneuri Fulda pentru a testa produsele sale.
Maybach Exelero este deja cunoscut atat prin designul impresionant, cat si prin performantele sale. Daca aspectul general a fost creat plecand de la modelul Maybach 57 S, motorizarea V12 de 5.9 litri a prototipului este de provenienta Mercedes si are o serie de imbunatatiri majore efectuate de diviza AMG a constructorului german.
Astfel, conceptul retro-futuristic poate atinge viteza maxima de 351 km/h, accelerand de la 0 la 100 km/h in doar 4.4 secunde. Performantele impresionante se datoreaza atat celor 700 CP dezvoltati, precum si cuplului maxim de 1.000 Nm, si au fost constatate in timpul unor teste pe circuitul de viteza de la Nardo, Italia.
In ciuda faptului ca este un model experimental pentru pneuri, Maybach Exelero are un interior ultra-luxos si este echipat pentru cursele de viteza.
Coupe-ul marca Maybach, construit pe comanda, a fost prezentat in premiera in mai 2005, la Tempodron (Berlin).
Via | Motor Authority
Masina va fi cumparata si va sta in garaj alaturi de Ferrari Enzo, si de alte ieftinaturi ca Rolls Royce, Bentley etc.
Noi astia care inspiram praful de pe soselele din Romanica ne uitam la poze si comentam... ca-i pe gratis.
Nu stiu ce modificari au fost aduse propulsorului de origine Mercedes-Benz, insa performantele nu sunt foarte diferite de un Mercedes-Benz SLR, care costa cam de 10 ori mai putin. Insa SLR a fost fabricat in serie mica de productie si nu ca unicat.
Daca era vorba doar de performantele realizate, probabil ca ajungeau la ele si cu SLR modificat.
Probabil ca e vorba de altceva... IMAGINEA Maybach
Altfel am fi avut poate si "VW Veyron" si nu Bugatti Veyron :))
Practic vorbim de un vis, atat ca pret, cat si ca performante. Daca nu ne gandim la el, ca la un vin, il gasim inutil si indecent, atat ca performante cat si ca pret :)
Exelero e mai mult de tinut in garaj sau de mers pe circuit, decat pentru deplasari pe 4 roti.
Masina e intr-adevar o bijuterie.
Oricum, o sa fie si magnati care o sa bage si cheia de la masinuta asta langa celelalte chei pe un breloc din ata !
P.S 5000000 e pornirea,snt curios la cat o sa se ajunga:)