Esential
2.1 | secunde ii sunt necesare lui Maxximus G-Force sa accelereze de la 0 la 100 km/h. |
7.111 | centimetri cubi este cilindreea motorului V8 de pe Maxximus G-Force. |
3 | milioane de dolari este pretul acestui supercar exotic. |
2.1 | secunde ii sunt necesare lui Maxximus G-Force sa accelereze de la 0 la 100 km/h. |
7.111 | centimetri cubi este cilindreea motorului V8 de pe Maxximus G-Force. |
3 | milioane de dolari este pretul acestui supercar exotic. |
David McMahan si Marlon Kirby au dezvaluit cea mai rapida masina cu drept de circulatie din lume. Aceasta se numeste Maxximus G-Force si accelereaza de la 0 la 100 km/h in 2.1 secunde. Cei doi vor produce acest model in serie, iar fiecare exemplar va avea un pret de 3 milioane de dolari.
Americanii au lucrat patru ani la dezvoltarea acestui supercar, si au pornit de la un Ultima GTR 720. Supercar-ul britanic Ultima GTR 720 putea sa accelereze de la 0 la 100 km/h in 2.6 secunde. Marlon Kirby a schimbat trenul de rulare, transmisia si o parte din sasiul lui GTR 720 pentru ca acestea nu indeplineau criteriile de performanta pe care le cauta proiectantul american.
Maxximus foloseste un motor V8 de provenienta Chevrolet, care are o cilindree de 7.111 centimetri cubi. Acesta este supraalimentat cu doua turbine Turbonetics, cu ajutorul carora dezvolta 1.600 CP, masurati la volanta. Transmisia are numai trei trepte, care pot fi schimbate cu ajutorul unor padele montate pe volan. Masa acestui model este de 1.224 kilograme, iar motorul este amplasat central pentru a facilita distributia optima a greutatii.
Motorul de 7.11 litri va consuma tot carburantul din rezervor in 9 minute.Maxximus G-Force testat pe dyno:
Test de acceleratie 0-160 km/h cu franare pana la oprire:
Via | Wired
Acum asta e cea mai rapida masina din lume?? Nu mai e Corvette-ul ? ca sa se vanda stirea sau din ce motiv?
Maxximus G-Force este cel mai rapid in materie de acceleratie 0-100 km/h.
Ambele masini sunt rapide, depinde de scopul pentru care au fost construite.
Multumesc pentru atentie.
O zi buna!
"Corvette-ul parcurge sfertul de mila in 6.95 secunde, si trece linia de sosire cu viteza de 337 km/h. Timpul de accelerare de la 0 la 100 km/h este mentionat ca fiind mai mic de o secunda".
degeaba incerci sa dregi busuiocul, nu tine cu mine!
sa n-ai o zi buna, sa ai una excelenta!
Corvette-ul din articolul mentionat de tine este o masina pregatita special pentru curse, dar care poate fi condusa in mod legal pe drumurile publice. Maxximus G-Force este un supercar de productie limitata, care poate fi condus pe drumurile publice.
O zi excelenta si tie!
te contrazici singur si vad ca continui pe aceasta linie.
daca vrei un pic de analiza de text: si Maxximus G-Force este produsul unor modificari aduse lui Ultima GTR 720. diferenta nu este SERIE, asa cum spui tu, ci faptul ca Maxximus este de vanzare, iar Corvette-ul este un vehicul care apartine cuiva.
eu ma refeream, pentru a nu stiu cata oara, la continutul jurnalistic de 2 lei.
in text scrie clar- daca nu o sa se modifice dupa acest comentariu- ca Maxximus este "cea mai rapida masina cu drept de circulatie din lume".
daca se mentiona ca "cea mai rapida masina cu drept de circulatie din lume, existenta la vanzare" - nu mai ziceam nimic, dar se cauta formulari care incep cu cea mai, cel mai - din lume, din spatiul cosmic, etc, ca sa atragem prostimea care stie doar sa se mire cu gura cascata si cu balele curgand.