Grupul Volkswagen a anunţat vineri una dintre cele mai dure măsuri pe care le va lua în perioada următoare ca urmare a costurilor generate de scandalul Dieselgate.
Constructorul german va concedia 30.000 de angajaţi la nivel global, dintre care 23.000 numai în Germania, cu scopul de a-şi respecta planul iniţial de a reduce costurile anuale cu 3.7 miliarde de euro până în 2020. La sfârşitul anului 2014, Grupul Volkswagen avea aproape 600.000 de angajaţi la nivel global, astfel că restructurile anunţate vor afecta aproximativ 5% din forţa totală de muncă. Aproximativ 300.000 dintre angajaţi lucrează numai în Germania, astfel că patria-mamă a constructorului va fi cea mai afectată de această decizie.
Volkswagen susţine că decizia nu va afecta însă în niun fel producţia de maşini, în condiţiile în care grupul va investi 3.5 miliarde de euro pentru a moderniza fabricile, care vor deveni cu 25% mai productive la sfârşitul acestui proces.Oficialii grupului afirmă că aceasta este unica soluţie pentru ca Volkswagen să treacă cu bine peste costurile de zeci de miliarde de dolari generate de Dieselgate.
"Fără acest acord, brandul şi angajaţii ar fi trecut printr-o situaţie foarte dificilă", afirmă Herbert Diess, CEO-ul Volkswagen.Volkswagen şi-a propus să-şi mărească marja de profit la 4% până în 2020, în condiţiile în care în prezent aceasta este de circa 2%.
Via Automotive News
23000 de germani rămân fără slujbe, pentru lăcomia idioților de la conducere. Bravo conducerea VW, ați făcut o treabă nemțească.
A câta oară se confirmă că indiferent de națiune și de domeniu, conducerea (aia care se îndoapă de bonusuri) acționează după principiul - când treaba merge bine, e din cauza noastră și bonusul e la "noi", iar când o dăm în bară, vina e a tuturor și pierderea e la "voi".
Pacat de angajati. Ei au de pierdut din lacomia multinationalelor. As zice chiar mai mult decat clientii care se pot orienta pe viitor spre alte marci...
De multe ori asa se intampla, dar angajatii VAG n-au de ce sa se planga, lacomia conducerii s-a scurs putin si spre angajati, inclusiv pe 2015 s-au dat bonusuri grase angajatilor din Germania, de cateva mii euro la VW, la Audi si mai mult, cel putin in ultimii ani au tot tinut-o asa. Sunt de apreciat, cand e bine, dau si la fraieri, cati fac lucrul acesta?
http://www.automarket.ro/stiri/volkswagen-bonusuri-de-7200-de-euro-pentru-100000-de-salariati-germani-49877.html
http://www.automarket.ro/stiri/prima-de-7500-de-euro-pentru-angajatii-vw-din-germania-43614.html
http://www.automarket.ro/stiri/volkswagen-va-acorda-o-prima-de-5900-de-euro-angajatilor-sai-germani-61147.html
http://www.automarket.ro/stiri/dieselgate-a-afectat-bonusurile-muncitorilor-vw-dar-nu-le-a-eliminat-3950-71075.html