Grupul Volkswagen a refuzat să ofere despăgubiri clienţilor europeni afectaţi de scandalul Dieselgate, în ciuda insistenţelor autorităţilor europene.
Constructorul german a estimat că proprietarii de maşini nu înregistrează pierderi financiare directe din cauza scandalului, iar acum au oferit rezultatele unui studiu care confirmă această poziţie. Volkswagen citează un raport realizat de compania de analiză de piaţă Schwacke în care afirmă că estimările iniţiale indicau o scădere medie a preţurilor maşinilor Volkswagen pe piaţa second-hand cu 3%.
La mai bine de un an de la izbucnirea scandalului, Schwacke afirmă că, în cazul maşinilor care au fost deja remediate de Volkswagen, preţurile de pe piaţa second-hand au rămas practic neschimbate, fără să fie afectate de Dieselgate. În plus, datele furnizate de Schwacke arată că maşinile diesel ale Grupului Volkswagen au avut preţuri mai bune pe piaţa second-hand decât ale unor constructori rivali, fără să ofere însă detalii în acest sens. Deşi studiul a fost realizat doar în Germania, Schwacke susţine că acesta se aplică pe toate pieţele europene.În schimb, lucrurile au stat complet diferit pe piaţa din Statele Unite, în special prin prisma legislaţiei mult mai dure. Astfel, Volkswagen a răscumpărat maşinile implicate în scandal şi a oferit în plus bonusuri de 5.000 sau 10.000 de dolari fiecare proprietar de maşină.
Via Automotive News
Las la o parte ca studiul e facut la comanda concernului sau ca e realizat doar pe piata locala cu pretentia de a il extrapola la intreaga piata europeana nemtii isi vor cumpara produsele pentru ca au in spate zeci de ani de marketing bine facut...inertia bat-o vina.
Si apoi baza propagandei dusa la extrem cu milioanele de followersi a pus-o Goebbels. Este ceva in esenta poporului german sa-si manance carnatii (aici afumati) doar pentru ca asa spun cei de sus.
Incepand de la facaturile de genul votantii modelului G multiplicati cu 10 (sau 100? nici nu mai conteaza), nerecunoasterea utilizarii de soft (vezi inceputurile din SUA), emisiile de noxe, reclame mincinoase, neincetarea comercializarii de modele cu softuri manipulate...toate acestea atarna prea greu incat sa mai cred ceva din ce spun nenii astia.
Si e pacat....pentru ca multe dintre modele/marci sunt cu adevarat valoroase. E pacat si pentru ca deciziile astea nesimtite cultiva o stare de neincredere nu neaparat in ceea ce priveste calitatea ori performantele produselor ci genereaza semne de intreabre in legatura de cum se face biznisu auto.
Si apoi...corectitudinea germana...eu i-am pus cruce.
Pe de altă parte, VAG (scris cu majuscule) nu poate fi contestat pentru numeroasele sale realizări tehnice și profesionale de până ȋn trecutul recent. Punct.
PS: Ȋnainte de “aderarea la UE”, eu am crezut (și cred cu tărie ȋn continuare) că ne-ar fi mult mai bine dacă ne-am inspira din modelul american (din toate punctele de vedere existențiale), ȋnsă cât se poate de selectiv, adică fără să-l adoptăm ȋn totalitate (n-ar fi posibil și, la urma urmei, nici n-ar fi nevoie, deoarece “imitatio in integrum” ne-ar știrbi ființa națională), ȋn loc să intrăm orbecăind ȋn Noul și multiculturalul Turn Babel de pe bătrânul nostru continent – și să halim, de exemplu, ciocolate cât palma din “Vest”, dar care, la noi, costă “doar” 1 leu (așa cum am găsit la Penny). La un asemenea preț “tentant”, ce poate fi altceva decât un mix chimic ȋn toată regula?...Cu drag pentru fraierii “rămași ȋn urmă cu dezvoltarea din cauza comunismului” (comunism tot de 1 leu…”implementat” ȋn răsăritul ortodox de “creștinii” din țările “avansate”).
o documentare asa, la repezeala, ar fi binevenita.
Economia americana nu e un model de urmat nici datorita pierderii unei inventate milenare/crestine/bla-bla culturi si traditii romanesti (INTODEAUNA am preluat de la straini "big-time) dar si pentru ca, cel putin acum, americanii si-au cam pierdut busola
https://www.thebalance.com/u-s-imports-and-exports-components-and-statistics-3306270
https://www.thebalance.com/u-s-trade-deficit-causes-effects-trade-partners-3306276
PS. daca ti-e lene sa citesti articolele voi face un rezumat in 3 cuvinte: SUA are deficit comercial.
Ȋn primul rând, trec cu vederea insinuarea ta despre “inventata” tradiție național-ortodoxă.
Ȋn al doilea rând, nu ȋnțeleg de ce ȋți place să-ți dai aere de cunoscător eminent și irefutabil. Astfel, opun vehement surselor tale cea mai autorizată instituție:
https://www.gpo.gov/fdsys/browse/collection.action?collectionCode=ERP
Selectează anul 2017. Așadar, dacă și “cel mai puternic om al planetei” ar minți, atunci chiar că răbdarea lui Dumnezeu ar ajunge la capăt…Urmează să-l vedem ȋn acțiune pe zglobiul de Trump…feblețea ta, Viene.
Ȋn al treilea rând, se scrie “SUA au”, nu “SUA are”. Ȋți dai seama de ce, nu? O mică scăpare, eh, scuzabilă. Dar nu și pieptul “omniscienței” scos ȋn față…
1. poti trece cu vederea opinia mea despre biserica si restul. Pupatul de moaste nu face parte din activitatea curenta.
2.1. pai eu vad, la o prima vedere (adevarul e ca nici nu am stat sa analizez indeaproape) ca ceea ce spuneam mai sus e corect. SUA are deficit.
2.2. cele doua forme sunt corecte. Privesti SUA ca pe o federatie de state caz in care singularul e cat se poate de ok sau faci acordul cu termenul de "state" din denumire, caz in care si "au" e iarasi corect. Personal privesc SUA ca pe o federatie
2.3. feblete....probabil imi scapa, dar cred ca sensul cuvantului e altul decat cel pe care ti l-au sugerat comentariile mele in ceea ce il priveste pe Trompeta. Sunt sigur, deci, ca ai uitat sa pui niste ghilimele. Vezi ca sunt de buna credinta?
Oricum, ești un tip abil și, de aceea, te felicit! ("+"). Știi cum să te scoți basma curată, astfel ȋncât să i se pară publicului neutru că m-am “repezit aiurea” asupra ta. Chiar ești imaculat (și, implicit, inteligent); spre ocara mea, eu nu sunt, vezi bine…Nu, nu profesez nicio ironie. Nu mă ȋncearcă nici invidia. Cum o fi să ai dreptate de fiecare dată, ca Napoleon (din Ferma Animalelor) ? Ce senzație extraterestră ȋți inspiră? Sunt curios, atâta tot…
N-am făcut decât să-mi apăr “americanele” și nevoile și neamul. Tu susții sentențios că n-avem nevoie de nimic de peste Ocean, prin urmare – la mintea cocoșului – nici de “canapele”, alea care, ȋncet-ȋncet, vor domina circuitele…“Sportivele” yankeilor devin tot mai interesante (Mustang, GT, Corvette, Camaro, Viper…mă rog, ultima va fi scoasă din producție, din cauza cilindreei sale incorecte politic – indiferent ce alte motive au fost invocate). Plus că prețurile…ei bine, americanofobii găsesc mereu explicația simplă și, pe deasupra, salvatoare: calitatea este proportională cu prețul, de-aia nemțoasele sunt scumpe, domn’e. După o vreme ȋnsă, teutonii se plictisesc de ele și caută să le mărite ȋn schimbul a te miri ce, dar vine valvârtej românașul “ȋntreprinzător” și…wow! ce afacere a făcut: ieftin și bun, ca funia cu săpun (eu sunt unul dintre acei Stani Pățiți…).
Stau sa ma intreb daca mai putem fi salvati din gaura asta neagra in care am intrat.