În prima lună din 2019, nemții au înmatriculat 6.767 de mașini electrice și hibrizi plug-in, o creștere de 20% față de aceeași perioadă de anul trecut.
Dacă ne uităm strict la mașinile 100% electrice (BEV), creșterea a fost de 68% (4.648 de unități). Nemții au înregistrat și 2.119 de hibrizi plug-in (-26%), însă înmatriculările PHEV au scăzut pentru a cincea lună la rând.
Per total, cota de piață a electricelor din Germania (BEV+PHEV) a atins un record de 2.5% în luna ianuarie.
Cele mai vândute modele în Germania, în debutul acestui an, au fost Renault Zoe (799 unități), Volkswagen e-Golf (746) și BMW i3 (703).
Via Insideevs
Am avut ocazia zilele trecute să urc într-o Tesla, calitatea materialelor slabă, îmbinările caroseriei nu foarte bine făcute...... Acum întreb de ce aș da atâția bani, pentru o mașină ce se pretinde de lux, dar calitatea materialelor și îmbinărilor este mai proastă ca la grupul Fiat-Chrysler?!
După părerea mea, Tesla = Apple, au aproape aceeași mentalitate și politică.
Ecologiștii să se abțină cu replicile acelea obositoare că " nu se strică " și " nu poluează "
Tesla nu demult a anunțat că mașinile electrice vor avea costuri de întreținere aproape egale cu mașinile cu ardere internă, atunci ce avantaje ar avea ?
Treaba cu poluarea, bun, mașinile electrice nu poluează, dar fabricile ce produc baterii, alea nu poluează ?!
Să nu vină nimeni cu replica că nu te afectează în direct, zău ?
Atunci să înțeleg că norii aceia toxici stau pe loc, nu-i poartă curenții de aer.
si Zoe e primul pe podium? tz, tz, tz....
cred ca vestele galbene se fac verzi...de ciuda.
Importanta este TENDINTA clientilor - acum, particular este vorba de nemti, dar cei mai spectaculosi sunt NORDICII .... spre ELECTRICE si PHEV - cu o crestere extraordinara......
Cand o sa cumparam noi masini in functie de nevoi, nu de marca, atunci sa-i facem pe altii fraieri. Decomadata, multi au buda in gradina si seria 7 in curte.
PS - WOW, ce de masini electrice s-au vandut. Cu siguranta diesel o sa dispara maine! La noi cate s-au vandut, mai mult de 10?
1 - pentru ca nu dau drumul electricelor adevarate, ce autonomie mare
2 - pentru ca nu construiesc statii de incarcare
Daca 1 si 2 ar fi indeplinite, iti garantez ca ar uita in secunda urmatoare de diesel si otto.
Cine are capul pe umeri nu doar pentru a nu-l ploua-n gat intelege ce spun, restul.. o tin pe-a lor, sheep style.
tu in principiu ai dreptate, dar amesteci lucrurile sa-ti dea tie cu +.
eu te inteleg, dar trebuie sa intelegi si tu ca nu toti cititorii tai sunt idioti. Asa, ca fapt divers iti spun.
Nemtii nu tin masinile la naftalina, ca si cum ar avea vreo 50 de modele dar ar fi intr-o conspiratie sa nu le scoata. In urmatorii 3 ani sunt vreo 20 de modele noi full electrice de la producatorii germani. O masina nu se scoate in 2 luni. proiectare si testare dureaza ani, mai ales ca e o cu totul alta tehnologie.
In Olanda de exemplu, ai 0 taxe de rum, curent de la firma, deci 0 costuri cu "combustibilul" si in plus iti da si firma 19 centi pe km.
Deci trebuie sa fii super bou ca sa iti iei diesel in condictiile astea, sa dai bani pe combustibil, sa dai si vreo 1500-2000 euro PE AN la taxe de drum (deci vreo7500-10000 euro in 5 ani) in loc sa faci afaceri si sa iti si iasa bani pe drumul in interes de serviciu + interes personal.
Dar Romania e Romania, iar vestul e altceva.
La Bucuresti pute de mori a diesel, prin alte parti abia simti miros de fumigena poluanta...
Noi suntem departe tare, deocamdata la nivel de curatat Germania de dieseluri imputite.