Maşinile electrice, cumpărate în Europa de guverne şi companii
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Prima generaţie de vehicule electrice oferite în Europa nu va fi cumpărată în principal de persoanele fizice, ci este destinată flotelor mari. Companiile importante îşi vor permite să-şi echipeze parcările cu prize de încărcare şi să achite sumele necesare pentru prima porţie de vehicule ecologice din Europa în vederea obţinerii atât unor reduceri ale cheltuielilor, cât şi a unui capital de imagine, realizabil altfel doar prin alte acţiuni, în multe cazuri mai costisitoare. Constructorii de automobile au prevăzut situaţia şi au gândit un plan, menit să ţintească această porţie din piaţă, sensibilă la costuri, dar cu buzunarele generoase.
507 comenzi pentru Mitsubishi i-MiEV
Mitsubishi Motors Corporation a anunţat că a livrat primele cincizeci de unităţi ale noului i-MiEV din viitoarea flotă de 507 unităţi pe care le-a contractat Guvernul Estonian. Acţiunea marchează prima livrare a celei mai mari comenzi primite de Mitsubishi pentru un vehicul electric. Comandarea celor 507 de unităţi Mitsubishi i-MiEV s-a concretizat în luna martie a anului curent între Mitsubishi Corporation şi guvernul Estonian ca parte a unui acord de cumpărare a drepturilor pentru 10 milioane de tone de emisii.
Acordul dintre Mitsubishi Corporation şi Guvernul Estonian de a cumpăra drepturile pentru 10 milioane de tone de emisii s-a încheiat în Martie 2011. Guvernul Estonian intenţionează să utilizeze modelul electric i-MiEV în institutiile publice ca parte a strategiei sale de promovare a vehiculelor electrice la nivel naţional folosind Schema Investiţiilor Verzi sub Protocolul de la Kyoto. Mitsubishi Motors Corporation şi-a propus ca până la sfârşitul anului fiscal 2011 să furnizeze întreaga comandă a Estoniei.Mitsubishi Motors Corporation va ajuta la promovarea maşinilor electrice în Estonia prin acordarea de sprijin tehnic în monitorizarea reducerilor emisiilor de CO2 şi îşi propune ca începând cu luna Noiembrie să înceapă vânzările pentru modelul electric i-MiEV pentru publicul larg.15.637 comenzi pentru Renault Kangoo Z.E.
Între timp, cei de la Renault domină piaţa vehiculelor electrice printr-o serie de contracte-monstru semnate de corporaţia franceză cu 19 companii. Până în prezent, cei de la Renault au înregistrat 15.637 de comenzi pentru Kangoo Z.E. şi lista este încă deschisă.
Poşta din Franţa va primi 10.000 de unităţi, în timp ce ERDF va beneficia de 1.500 de unităţi, iar UGAP va cumpăra 1.200 unităţi. Compania Veolia Environnement va achiziţiona 510 modele electrice de la Renault, iar GDF-Suez va cumpăra 450 de unităţi. Cei de la Spie cumpără şi ei 330 de Renault Kangoo Z.E. Prin programul de comercializare al celor de la Renault, un Kangoo Z.E. costă 15.000 de euro în Franţa, fără TVA, iar modelul este oferit în reţeaua mărcii încă din 30 septembrie 2011.Via | Renault ; Mitsubishi
Foto | CiprianMihai
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Mediu
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7. Noile norme vor introduce limite de emisii de particule rezultate din frâne și anvelope, precum și cerințe minime de performanță pentru durabilitatea bateriei în cazul vehiculelor electrice. (14.03)
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7, care sunt acum mai blânde față de propunerea inițială. Astfel, noile norme revizuite sunt acum mai apropiate de actualele norme Euro 6. (10.11)
-
Potrivit noilor teste GreenNCAP, Dacia Spring este cea mai eficientă mașină electrică din Europa pe perioada de producție și de utilizare. Mai mult, același test relevă că Ford Puma este mașina cea mai prietenoasă cu mediul la nivel european în clasamentul mașinilor cu motoare termice. (27.03)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Comentarii (0)