Industria auto traversează o perioadă plină de transformări ca urmare a schimbărilor legislative menite să reducă poluarea. Dacă unii constructori mizează deja pe game de modele exclusiv electrificate, alți producători nu sunt încă pregătiți să renunțe la motoarele alimentate cu benzină sau motorină.
BMW a profitat de Salonul Auto de la Frankfurt pentru a detalia propria strategie pentru dezvoltarea mașinilor electrice. Astfel, de acum înainte, toate mașinile electrice noi dezvoltate vor face parte din gama i și vor avea un design distinctiv comparativ cu modelul de bază cu motoare termice din care se trage.
De exemplu, știm deja că SUV-ul BMW X3 va primi o versiune electrică în anul 2020, iar aceasta se va numi astfel BMW X3i. Prin aceasta nomenclatură, BMW va reuși să păstreze o legătură directă între noile modele electrice și modelele cu care acestea se înrudesc cel mai mult din punct de vedere al designului și al segmentului în care sunt poziționate.
BMW anunțase încă din luna martie că viitoarele sale modele vor fi dezvoltate pe două arhitecturi: una pentru modelele de dimensiuni mai mari cu tracțiune spate sau tracțiune integrală și una pentru celelalte modele cu tracțiune integrală sau tracțiune față.
Fiecare dintre cele două arhitecturi va suporta toate tipurile de propulsie, inclusiv hibridă și electrică.Via Carscoops
chiar daca noua nu ne convine (ca fapt divers pentru ca direct nu ne afecteaza nici cat negru sub unghie) asta inseamna ca inginerii aia chiar sunt meseriasi. Asta daca pastreaza spiritul BMW nu neaparat functie de motorizare cat mai ales de clasa
“GM = ăia care au o mulțime de mărci și scot o mulțime de modele, dar, de fapt, oferă doar câteva mașini cu adevărat distincte una de alta”.