Maşinile chinezeşti câştigă teren: 25% dintre germani şi-ar cumpăra una!
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Dacă lumea auto era împărţită până acum în europeni, americani, japonezi şi restul lumii, dinamica industriei auto tinde să schimbe orice percepţie anterioară pe care o aveam despre maşini. Un studiu realizat recent în Germania arată că un sfert din nemţi şi-ar cumpăra fără probleme o maşină chinezească, cei mai deschişi la o astfel de opţiune fiind - foarte interesant - tinerii.
În urma studiului realizat de compania de marketing Plus aflăm că 28.9% dintre şoferii care au sub 30 de ani ar lua în considerare opţiunea unei maşini chinezeşti atunci când se vor hotărî să-şi achiziţioneze un nou autoturism personal. Mai mult, 40% dintre cei care deţin deja o maşină fabricată în Asia - indiferent de marcă - nu ar spune nu uneia produse în China.
De celalată parte, 75% dintre cei care resping din start ideea achiziţiei unei maşini "made in China" îşi susţin ideea prin faptul că maşinile chinezeşti au probleme de calitate. Dacă 70% spun că fiabilitatea este aspectul care îi îngrijorează, 33% dintre nemţii care nu e văd prea curând la volanul unui astfel de model susţin că designul este unul care nu îi atrage.
În acest moment, în Germania activează două branduri chinezeşti - Brilliance şi Great Wall.
În luna iunie a acestui an, marca Landwind îşi va începe la rândul său activitatea pe cea mai mare piaţă europeană.via | Automotive News (înreg.)
foto | T-online
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Mini își revizuiește planurile sale de electrificare din cauza ritmului prea mic al vânzărilor de mașini electrice. Motoarele termice vor face parte din ofertă și după 2030. (18.04)
-
Constructorul italian de automobile anunță un nou nivel de echipare de bază pentru SUV-ul Grecale. Acesta înlocuiește vechiul nivel GT și se numește chiar Grecale. Motorizarea este una mild-hybrid și oferă 300 de cai putere. (18.04)
-
Porsche a stabilit un nou record pe Nürburgring pentru mașinile cu transmisie manuală cu noul 911 GT3. Pilotul de uzină Jorg Bergmeister a reușit să înregistreze un timp de 6:56.294 cu un 911 GT3 din 2025 echipat cu transmisie manuală în 6 trepte. (18.04)
-
Noul Volvo S90 facelift: display central de 11.2 inch și versiune PHEV cu 80 km autonomie electrică
-
Acesta este noul Subaru Outback: două motorizări cu până la 260 CP
-
Renault a dezvoltat un sistem hibrid care poate fi montat în mașinile electrice
-
Hyundai prezintă o nouă generație de motoare hibride: consum mai mic cu 45%
-
Noi detalii despre Mazda EZ-60: versiune cu motor termic pe post de generator
vezi că în toată treaba asta e posibil ca nu ei să fie proștii și tu deșteptul. Oricum, ca idee, consumatorul neamț e mult mai educat decât cel român , și până la umră despre asta e vorba aici.
Sa fim seriosi, intre a spune "DA" unui chestionar si a merge cu banii in mana la dealer este o oarecare diferenta. S-a dovedit ca poti avea succes si cu masini ieftine -- Dar DACIA are un foarte mare nume in spate . . . pentru chinezi va fi foarte greu sa intre pe piata fara un mare nume in spate. Poate BYD va aduce masini in Germania si va alatura numele sau unui oarecare producator de renume german ... si poate o sa-i ajute, desi nu cred :)
ba vezi ce ai in ograda ta si nu mai te da rotund ca esti destept ca germanii sunt prosti...(o fi si intre ei ) dar in general sunt OK !!
PS: Logan are o cota de piata de 0,2% in acest an si se afla pe un loc onorabil:P , respectiv 112, dupa primele 3 luni , pe piata auto germana.
PS: Logan are o cota de piata de 0,2% in acest an si se afla pe un loc onorabil:P , respectiv 112, dupa primele 3 luni , pe piata auto germana.
PS: Logan are o cota de piata de 0,2% in acest an si se afla pe un loc onorabil:P , respectiv 112, dupa primele 3 luni , pe piata auto germana.
Eu unul nici nu m-as arunca sa atac cea mai conservatoare si, poate, exigenta piata intrucat riscurile sunt mari. Am spus mai sus ca am vazut Chery Tengo (A3 pe site-ul Chery) alaltaieri si am ramas placut impresionat de aspectul ei. Am vazut si specificatiile care sunt si mai ok. Imi lipseste un drive-test ca sa dau un verdict de ansamblu.
Concluzia e ca pasii facuti de chinezi in ultimii ani sunt importanti si, cred eu, in urmatorii 10 ani, pe strazile Europei vor circula multe creatii ale constructorilor chinezi.
Ori e o problema de ordin tehnic a site-ului , ori , cum am observat de multe ori , se sterg posturile ( nu stiu, sincer, din ce motive ) si apar apoi multiplicate.