Faurecia este cel mai mare furnizor de scaune și interioare din industria auto. Compania, la care și Grupul PSA Peugeot-Citroen are acțiuni, deține deține o fabrică și în România, livrând produsele sale atât unor branduri de volum, cât și unor branduri premium.
Modul în care furnizorul gândește scaunele și interioarele mașinilor actuale se va schimba însă radical în momentul în care mașinile autonome vor pătrunde pe piață. Motiv pentru care Faurecia promite să se adapteze rapid la cerințele publicului. Comportamentul acestuia se va schimba radical, ”pentru că nu va mai fi nevoit doar să conducă. Una dintre provocările noastre este să oferim mai multă flexibilitate în interiorul mașinilor. Habitaclul trebuie să fie intuitiv și ușor de exploatat”, a declarat Matt Benson, responsabilul Faurecia pentru inovație.
În prezent, Faurecia lucrează la un scaun denumit ”active wellness”. Acesta folosește senzori biometrici și analiză predictivă pentru a măsura și răspunde corespunzător stresului și oboselii. De asemenea, furnizorul caută să folosească recunoașterea vocală și a gesturilor cu iluminarea inteligentă și comenzile sistemelor audio și video.Și pentru că mașinile autonome vor crește ritmul de folosire zilnică a automobilului, Faurecia încearcă să le ofere clienților un habitaclu mult mai aerisit. ”Oamenii se așteaptă să facă lucruri inedite în astfel de mașini. Au împărtășit câteva cu noi și sunt de-a dreptul nebune. Eliberați de necesitatea de a șofa, oamenii ar cânta la chitară, ar face yoga, exerciții cardio și ar croșeta”, a declarat același Matt Benson.
via carscoops
Comentarii (0)