Ne-am obișnuit să vedem reprezentanții Poliției Române la bordul unor modele autohtone produse de Dacia: fie că este vorba despre vechiul și deja celebrul Logan MCV al Poliției Rutiere, fie despre Logan-urile de nouă generație prezente în Capitală.
Eticheta cu care eram obișnuiți se va schimba însă din această toamnă, întrucât Poliția Română începe să își reînnoiască flota de mașini cu produse ale celui mai popular producător auto german de la noi din țară. Este vorba despre Volkswagen, care va livra 400 de mașini noi organelor de ordine.
Deși brandul german traversează o perioadă nefastă, având în vedere implicarea sa în scandalul privind trucarea testelor de emisii, noile mașini ale poliției scapă de imaginea proastă creată de scandalul Dieselgate pentru că vin echipate cu motoare pe benzină.
Polițiștii vor conduce varianta cu cinci uși a actualului Polo, echipată cu motorul 1.2 TSI de 90 deTEST DRIVE: Volkswagen Polo 1.2 TSI 90 CP - ”Convertire”
Echiparea va fi una intermediară, Comfortline, iar prețul fiecărui exemplar achiziționat este de 13.511 euro cu TVA.
Discuțiile cu producătorul german au început încă din primăvara acestui an, finalizarea comenzii urmând să se facă abia la finalul lunii noiembrie.
Cele 400 de mașini vor fi împărțite în mai multe județe ale țării, în funcție de nevoile fiecărui Inspectorat de Poliție.via autobild
Pret de lista Confortline 1.2TSI 90CP este de 13.524,68 TVA inclusa plus culoarea alb 121,52 tot Euro.
Discountul se duce la baietii destepti. Discount se ofera si la o singura bucata cumparata, dar cand discuti deja de 400 bucati, 300 ar trbeui sa fie gratis avand in vedere "calitatea".
Asta e cea mai buna afacere a ultimei perioade pentru VW. Asa cum zicea cineva, se gasesc romani care sa-i salveze pe VW din belele.
Si au ales cea mai buna motorizare. Va dati seama cand trec smecherii cu Audi si BMW pe langa astfel de masini ce vor rade.
Fiind in Romania ma gandesc direct la shpaga sau la ordin de la Merkel? :)))
B-Max-ul e cam de nisa si nu-si merita pretul pentru o varianta comparabila ca dotari/motorizare. Din pacate e lipsit de vanzarile scontate...
Deci e la moda. Si printr-o "nefericita" coincidenta,tot VAG e capul rautatilor
In cazul nostru,de banii aia se putea lua Duster (chiar si 4x4), Mai potrivit pentru treburi militienesti,zic eu.
Ieftine, stiu, dar avand in vedere ca motoarele astea de 1.2 sunt un dezastru, se vor cheltui multi bani pe reparatii sau... tipic Romanesc, se vor strica si vor fi uitate prin parcarile sectiilor de politie.
dar prostii suntem noi, ca ii suportam sa ne fure pe fata...
"Renault Comercial Roumanie, compania care comercializează pe piaţa locală mărcile Dacia, Renault şi Nissan, a pierdut recent una dintre cele mai mari licitaţii de pe piaţa auto din ultimii ani în faţa Porsche România, importatorul oficial al mărcilor VW, Seat, Skoda şi Audi, pentru o sumă medie de doar 2,4 lei pe autovehicul.
Ministerul de Interne, prin intermediul Direcţiei Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor, a organizat o licitaţie pentru cumpărarea a până la 400 de maşini de patrulare. Anunţul a fost publicat în data 09.04.2015.
Pentru atribuirea acestui contract a fost făcută o licitaţie deschisă, criteriul de selecţie fiind preţul cel mai scăzut.
Pentru lotul de autovehicule de patrulare pentru Poliţia Rutieră DR1 (300-400 maşini), la licitaţie au participat Porsche Romania şi Renault Comercial Roumanie.
Potrivit procesului verbal al şedinţei de deschidere a ofertelor, din data de 25.05.2015, Renault a făcut o ofertă de 18.870.968 de lei, fără TVA, în timp ce Porsche a oferit 18.870.000 lei, fără TVA. Astfel, diferenţa dintre cele două oferte a fost de doar 968 de lei, adică 2,4 lei pe maşină."
Hot pe hot se-ajuta ! VAG si statul roman
Achizitia publica nu se face decat public, Adica licitatie, castigata de PRETUL mai bun.
Pentru cei 2,4 RON pe masina cineva de la Renault isi da cu tesla in co#$%ie big time acum.
Cred ca o sa raman afara.
E de țigănie marca asta nemțească.
Si in plus, la inceputul anilor '90 au aparut masini de politie Renault 19 si ceva mai tarziu VW Vento. De ce nu s-au pastrat Daciile 1310 si Aro? La cum pun unii problema in prezent referitor la aceste Polo vs Logan, este o enigma si acum. In plus, hai sa ne mai gandim cum arata de exemplu un Passat Variant dupa 10 in serviciul Politiei Romane si cum arata un Logan de 1.4 de 10 al Politiei Romane.
Si inca ceva: va mai amintit de costul acelor Loganuri MCV pentru politie de cateva zeci de mii de euro? Apoi aia spalare de bani! ;)
Cat platesc fraierii (adica noi cetatenii) pentru revizia la Volkwagen si cat platesc pentru revizia la Dacia?
Primul argument are o importanta net inferiora acestuia, Prin achizitia marcii autohtone o parte din bani revenea la bugetul statului din care este platita Politia. De asemenea si o parte din banii pentru revizii (daca sunt efectuate la reprezentante Dacia) merg tot la bugetul statului, Astfel, chiar daca nu o supartam, Dacia reprezinta o afacere foarte buna pentru statul roman. Totusi Dacia este una din cele mai de succes afaceri romanesti.
Argumente contra ar mai fi, dar ce rost mai are? Greseala a fost facuta. Bine ca sunt doar 400, iar la urmatoarea achizitie ar fi bine (dpvd economic pentru statul Roman) sa se reorienteze catre Dacia.
cerere de oferta de la Dacia/Renault, apoi hai sa vedem cum iesim sub ei cu pretul si cu buzunaru' plin la noi...
JENANT.
Orice produs Dacia, era o alegere mult mult mai buna (din toate punctele de vedere)decat cotetele astea, care pana in 50.000km ajung in service cu probleme majore la motor.
Lasati sa mai diversifice un pic parcul, prea multe loganuri si prea numa' autohtone si prea favorizam doar ce-i mioritic. Daca stau sa ma uit prin parcurile celor de la politie, Passat-urile alea Touring, de prin '99, 2000 de erau pe la Rutiera, sunt impecabile comparativ cu Loganurile. Nu spun ca mai prin martie iesea un Passat de la Rutiera din Bacau, proaspat spalat de jeg, arata belea, nu tampeniile astea de dacii de le mananca rugina pe sub vopsea.
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-4800508-scandal-csat-392-dacia-logan-cumparate-60-000-euro-bucata-ministerul-interne.htm
Sunt mai sigure Polo, insa cate accidente grave apar in mediul urban? Plus ca diferentele mari la punctajul Euro NCAP sunt date de sisteme electronice. La protectia pasagerilor Sandero are 80% si Polo 90%.
1.Pretul de achizite a fost mai mic;
2. Masina mult mult mult mai buna.
3. Costuri de intretinere mai mici . La Dacia si Renault masina ieftina nu insemana si intretinere ieftina . Ex. Revizie Logan diesel aprox . 900 lei . Revizie 4 ani Logan aprox . 2800 lei .Placutele de frana la Dacia se schimba aproape la fiecare 20.000 km ...etc.
4. Masina va rezista mai mult in timp .
In grupul VAG sunt cel putin doua variante mai bune la acelasi pret sau chiar mai jos, SEAT Toledo tot 1.2TSI 90CP si Skoda Rapid tot cu 1.2TSI 90CP, macar sunt spatioase si arata altfel ca si masina de Politie.
O doar o alta tehnica de manipulare si deturnare a atentiei.
Sa va fie rusine nesimtitilor !!!
dar nici cu incompetenti precum Cornel Manucu de la Vanzari Speciale Dacia-Renault si alti dionzauri ca el nu mi-e rusine... Ar trebui sa-si dea demisia de onoare pentru esecul asta !
Poate-mi spune si mie cineva cum au stat treburile.
mersi
Citeste comentariul lui Liviu si poate o sa intelegi. Vor sa distraga atentia de la scandalul fraudarii emisiilor, consumului si a altor date din fisa tehnica la Volkswagen AG.
Gata,noua moda eco nu mai este diesel "bluemotion", ci benzina turbo!
Daca nici asta nu-i ipocrizie...
In Europa, am trait intr-o minciuna de 20 de ani incoace prin ridicarea dieselului la rang de "floare de lotus" pur si blamarea motoarelor pe benzina, atat prin accize si alte taxe, cat si prin manipularea exercitata de constructori si mass-media.
A fost clar o "lucratura" la nivel de corporatii si guverne, cand solutia ar fi fost NU augmentarea artificiala a calitatilor dieselului, ci imbunatatirea benzinei (iar aici in minte imi vine exemplul Mazda cu a lor "incapatanare" de perfectionare a motoarelor pe benzina) , cu solutii complementare, hibrizii plug-in si electricele.
Acum UE a intors foaia... Ce parasute sunt si astia... In fine.
Daca va duceti in New York o sa vedeti un trafic infernal, insa nicaieri la ei nu sunt nori de fum toxic ca la noi in unele zone din Europa (ce sa mai vorbim de Romania..).
CO2 -ul a fost praf in ochi ! Motoarele diesel sunt mai poluante pentru ca au alte emisii cu adevarat periculoase mult mai mari: NOx (monoxid si dioxid de azot) , SO2 (dioxidul se sulf ), hidrocarb polinucleare aromatice, particulele fine cancerigene etc etc.Toate astea sunt in motorina!