BMW a anunţat lansarea pe piaţa din România a unei cartele SIM integrată în modelele sale prin intermediul căreia şoferul va avea acces rapid la o serie de servicii suplimentare.
Integrarea SIM-ului în maşină este opţională şi include acces gratuit pentru toţi clienţii la serviciul de apel de urgenţă 112 prin simpla apăsare a unui buton pe bord.
O altă funcţie gratuită este BMW Teleservices, care permite comunicarea automată cu service-ul autorizat BMW, astfel că proprietarul maşinii va fi sunat direct de un consilier din service pentru programarea următoarei revizii.
Prin acest serviciu, BMW îşi propune o eficientizare a operaţiunilor de service, în special ca urmare a unei mai bune gestionari a intervalelor la care maşina respectivă a fost în service. Pachetul Teleservices vine în completarea pachetului Condition Based Service pentru evaluarea intervalului optim de revizii în funcţie de stilul de condus al şoferului, dar şi a pachetului BMW Service Inclusive, care acoperă operaţiuni de service de bază.
BMW Online, serviciul pentru ştiri în maşină
Cea de-a treia componentă a cartelei SIM este serviciul BMW Online, disponibil gratuit pentru clienţii BMW Seria 7 sau inclus în cadrul pachetului BMW Connected Drive Services, care este disponibil contra-cost şi care beneficiază şi de navigaţie.
Aşa cum sugerează şi numele, funcţia BMW Online oferă acces la o serie de servicii pe internet, cum ar fi prognoza meteo, căutare prin serviciul Google Maps cu transfer în sistemul de navigaţie (dacă acesta este disponibil) şi serviciu de ştiri RSS. De altfel, serviciul RSS a fost localizat în limba română şi permite acces la fluxurile oferite de publicaţiile Mediafax (informaţii generale), Gazeta Sporturilor (ştiri sportive) şi Metropotam (informaţii culturale şi evenimente).
Via BMW
Comentarii (1)