Masina viitorului
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Morgan, producatori britanici de supercaruri, au realizat un parteneriat pentru construirea unei masini a viitorului, LIFECar, vehicul ce va folosi drept combustibil hidrogenul.
Un parteneriat britanic si-a prezentat planurile de a crea un supercar sportiv care sa actioneze pe principiul convertirii hidrogenului in electricitate.
Parteneriatul este compus din legendarii producatori de supercaruri de la Morgan Motor impreuna cu QinetiQ, BOC, OSCar si universitatile din Oxford si Cranfield.
Viitorul vehicul va fi numit LIFECar si va fi ultrasilentios, emisia lui constand doar in vapori de apa. Designul futurist ilustreaza ideea unui vehicul al viitorului, al carui principal obiectiv este obtinerea performantei prin folosirea combustibililor netraditionali. LIFECar este bazat pe Morgan Aero Eight si este propulsat de sistemul conceput de cei de la QinetiQ, sistem care converteste hidrogenul si oxigenul luat din aer in electricitate. Celula care transforma hidrogenul in electricitate genereaza putere celor patru motoare electrice separate pe fiecare roata. Sistemul de franare regenereaza energia, care va fi redistribuita celor patru motoare pentru folosirea ei in momentul accelerarii. Aeasta ahitectura va face ca masina sa aiba o celula de hidrogen mai mica decat cele ale autoturismelor conventionale de acest tip.
Charles Morgan, presedintele companiei Morgan a declarat ca ”Acesta este un proiect care captureaza imaginatia. LIFECar promite sa aduca tehnologia avansata pe o masina sport frumoasa, foarte placut de condus si cu emisie cu poluare zero”.
Proiectul este destinat sa se desfasoare pe o perioada de doi ani si jumatate, iar costurile sale sunt de circa 2,5 milioane euro.
Parteneriatul este compus din legendarii producatori de supercaruri de la Morgan Motor impreuna cu QinetiQ, BOC, OSCar si universitatile din Oxford si Cranfield.
Viitorul vehicul va fi numit LIFECar si va fi ultrasilentios, emisia lui constand doar in vapori de apa. Designul futurist ilustreaza ideea unui vehicul al viitorului, al carui principal obiectiv este obtinerea performantei prin folosirea combustibililor netraditionali. LIFECar este bazat pe Morgan Aero Eight si este propulsat de sistemul conceput de cei de la QinetiQ, sistem care converteste hidrogenul si oxigenul luat din aer in electricitate. Celula care transforma hidrogenul in electricitate genereaza putere celor patru motoare electrice separate pe fiecare roata. Sistemul de franare regenereaza energia, care va fi redistribuita celor patru motoare pentru folosirea ei in momentul accelerarii. Aeasta ahitectura va face ca masina sa aiba o celula de hidrogen mai mica decat cele ale autoturismelor conventionale de acest tip.
Charles Morgan, presedintele companiei Morgan a declarat ca ”Acesta este un proiect care captureaza imaginatia. LIFECar promite sa aduca tehnologia avansata pe o masina sport frumoasa, foarte placut de condus si cu emisie cu poluare zero”.
Proiectul este destinat sa se desfasoare pe o perioada de doi ani si jumatate, iar costurile sale sunt de circa 2,5 milioane euro.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Porsche a pregătit o actualizare over-the-air pentru sistemele multimedia ale mașinilor sale. Odată cu noua actualizare, aplicația YouTube este acum instalată și poate fi accesată doar de pasagerii din față. (12.12)
-
BMW a lansat o nouă tehnologie de conducere autonomă, care permite mașinilor proaspăt construite să se conducă autonom în interiorul uzinelor. De această tehnologie beneficiază și Mini. (27.11)
-
Mercedes-Benz a mărit viteza maximă a sistemului său de conducere autonomă prezent la modelele sale. Astfel, toate modelele noi dotate cu acest sistem se vor putea conduce singure până la o viteză maximă de 95 de km/h. (24.09)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Comentarii (5)