După ce zilele trecute vă anunţam că firma de licitaţii Gooding & Company va scoate la vânzare un Tesla Roadster aparţinând lui George Clooney, revenim astăzi cu un nou automobil ce urmează a fi licitat în cadrul Concursului de Eleganţă de la Peeble Beach.
Este vorba despre un model extrem de rar, o vedetă a anilor 30, ce a aparţinut actorului Clark Gable: Duesenberg Model J, construit între 1928 şi 1937. Exemplarul este însă unul extrem de rar, fiind vorba despre varianta Coupe Convertible a modelului JN. Doar 10 exemplare JN au fost construite, dintre care doar 4 au fost în variantă Coupe Convertible.
Exemplarul pe care cei de la Gooding & Company îl vor scoate la licitaţie vine cu protecţie pentru bosajele spate, cu două roţi de rezervă amplasate pe portbagaj, un interior creat la comandă şi o piele de culoare coniac.
cai putere, gestionaţi cu ajutorul unei cutii manuale cu trei rapoarte. La vremea sa, Duesenberg JN era cel mai scump, dar şi cel mai puternic model de pe piaţă. Era capabil să atingă o viteză de 240 de km/h, o performanţă incredibilă pentru o maşină din acea perioadă.
În spatele capotei se ascunde un motor de 4.2 litri, cu opt cilindri, capabil să livreze 265 deMaşina a apărut în filmul ”Merrily We Live” în 1938 şi a fost printre preferatele lui Clark Gable şi a soţiei sale Carole Lombard.
Mai mult decât atât, cu o istorie clară şi o stare de funcţionare ireproşabilă, Duesenberg-ul lui Gable a primit premiul ”Best of Show” în cadrul evenimentului ”Amelia Island and Meadow Brook” şi a fost distins cu ”Special Award Winner” în 2007 la Concursul de Eleganţă Peeble Beach.
În aceste condiţii, suma de 9 milioane de dolari de la care pleacă licitaţia organizată de Gooding & Company pare suficient de realistă.
via motorauthority
Apropo, in avatarul meu este interiorul unui Dusenberg J Coupe.
Ce sa faci, greu ajungi sus si mai greu sa ramai acolo
Este Duesenberg, nu ''Dusenberg'', ai scris gresit de doua ori...
Coincidenta care arata ca nu stii denumirea sau graba?...
''Sunt curios cati dintre cei care se dau mari in ale masinilor au auzit (ca de stiut mai greu)''... ''Apropo, in avatarul meu este''...
Mda... te simti mai bine acum?...
Tu cum crezi ca te dai, mare sau mic?...
Daca ai fi urmarit site-ul asta mai in amanunt ai fi vazut ca fair play in general nu prea exista pe-aici. Ci doar oameni care se pricep de minune la masini si te jigesc daca nu esti de acord cu ei, pe motiv ca esti un habarnist. Unii sunt fani BMW si doar atata stiu, altii fani Renault si doar atata stiu, atii fani de masini japoneze si cele mai masini sunt cele care le plac lor si atat. Ii contrazici, te-ai lins pe bot! .
Acum intelegi comentariul meu? ;)
Motiv pentru care cred ca as putea sa ma dau mai des mare, pentru ca as cam avea de ce. Sincer.
Deci ai vrut sa platesti niste ''polite'' si ai fost doar ''curios''... dar cum ramane cu: ''ce tie nu-ti place, altuia nu-i face''?...
... ''Motiv pentru care cred ca as putea sa ma dau mai des mare, pentru ca as cam avea de ce. Sincer.''...?...
Ce ne invata oamenii cu adevarat mari, in orice domeniu? ...sa nu ne laudam: ''lauda de sine, nu miroase-a bine''...
...este cumva sport national acest ''dat la gioale''?... oare ai procedat diferit, in cele doua comentarii?...
...exista totusi o vorba in sport:
Fair play, please!
Ah, inca ceva: nu te mai obosi sa imi raspunzi pentru ca o vei face degeaba. Cand nu voi vorbi cu un necunoscut care spune ceva despre mine (in calitate de...) atunci putem discuta si altceva in afara de lectii de morala si cultura civica, lucruri care oricum nu isi prea au rostul aici. Bafta!