“Masina de vis” este Lamborghini!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Lamborghini Gallardo Spyder a primit premiul "Masina de vis a anului 2006" din partea unui juriu Top Gear.
Titlul "Masina de vis a anului 2006" oferit de Top Gear a fost primit de modelul italian Lamborghini Gallardo Spyder.
Prezentatorii TV, Jeremy Clarkson, James May, Richard Hammond impreuna cu editorialistul Michael Harvey si alti jurnalisti de la revista Top Gear au reprezentat membrii juriului care a ales castigatorul din acest an. Distinctia i-a fost inmanata lui Stephan Winkelmann, presedintele Lamborghini.
Gallardo Spyder, propulsat de un V10 de 520 de cai, a fost lansat oficial la Salonul Auto de la Frankfurt in toamna lui 2005. La un pret de circa 200.000 de euro, Gallardo Spyder pare a fi intr-adevar o masina de vis pentru multi dintre iubitorii lumii automobilistice.
Prezentatorii TV, Jeremy Clarkson, James May, Richard Hammond impreuna cu editorialistul Michael Harvey si alti jurnalisti de la revista Top Gear au reprezentat membrii juriului care a ales castigatorul din acest an. Distinctia i-a fost inmanata lui Stephan Winkelmann, presedintele Lamborghini.
Gallardo Spyder, propulsat de un V10 de 520 de cai, a fost lansat oficial la Salonul Auto de la Frankfurt in toamna lui 2005. La un pret de circa 200.000 de euro, Gallardo Spyder pare a fi intr-adevar o masina de vis pentru multi dintre iubitorii lumii automobilistice.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din Premii auto
-
Noua generație Renault Master a fost desemnată câștigătoarea titlului de Utilitara Anului 2025. Noul model este al 5-lea model utilitar al mărcii franceze care câștigă acest titlu. (17.09)
-
SUV-ul electric Kia EV9 a fost desemnat Mașina Anului 2024 în Lume. Același model a câștigat și titlul Mașina Electrică a Anului 2024 în Lume. (28.03)
-
Ford a anunțat că a reușit să stabilească un nou record pe o distanță de un sfert de milă. Dragster-ul electric Mustang Cobra Jet 1800 a reușit să parcurgă peste 400 de metri în 7.7 secunde. (26.03)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Juriul trebuie sa fie oamenii de rand la asa ceva!
O masina buna in conceptul meu (gusturile nu se discuta, de aceea nu exista un standard stabilit de un for international care e cea mai buna masina) o super masina ar trebui sa se conduca ca si cea mai rafinata masina de oras si sa aiba cea mai fulminanta acceleratie, toate acestea la un consum mic de carburant, poate chiar carburant eco.
Si BY THE WAY, PENTRU TOTI CEI CARE SE DAU MARI CUNOSCATORI DE MASINI SI TEHNICA: Ia mai faceti si voi o facultate TEHNICA si AFLATI ca ORICE, am zis ORICE, masina SUPERSPORT(de strada sau circuit) ARE TRACTIUNEA intotdeauna SPATE, uneori integrala (la unele modele). Asta asa ca sa cunoasteti si voi deoarece e demonstrat prin calcule ca centrul de greutate al masinii e deplasat in spate la accelerarea acesteia si deci rotile din spate au aderenta si cuplul cel mai bun.
POti tu sa fi sustinatorul oricarei firme sau marci, sau oricarei ligi de fotbal sau nu mai stiu ce sport, poti sa crezi ce vrei, daca aduni destui cat sa creada la fel ca si tine, lumea va desemna doar lucrul acela care-ti place tie ca fiind super bun, nu conteaza ca e de tot beep-ul. Uite de exemplu mie nu-mi plac deloc masinile Pagani (Zonda sau care or mai fi)- sper ca le-am scris corect. Sau ce sa mai zic ca la Ferrari F40 ca maner de deschis usa UN CABLU AMARAT. Nici macar aurit sau cromat sau mansonat, ca sa-ti dechizi portiera. Sa nu mai zic de cat de incomod stai in scaune...Si toata asta la nu stiu cate sute de mii de euro.
Deci si in concluzie, Gallardo spider, e asa si asa, de fite in oras, poate mai rapid decat orice BMW al unor frustrati de romani care nu au cunoscut dupa revolutie decat trei masini: BMW, Mercedes si Ferrari, restul pentru ei nu conteaza de limitati ce sunt.
Salutare si s-auzim de bine