Noul Honda NSX (sau Acura NSX, așa cum este denumit modelul în Statele Unite) este, fără îndoială, unul dintre vârfurile actualei game de modele a mărcii japoneze. Un model care nu doar că ne transportă în istorie, unde numele NSX face parte din galeria de onoare a industriei auto japoneze, ci ne oferă o privire în viitor, fiind purtătorul ADN-ului mărcii ca inspirație pentru viitaorea generație de modele.
Trecând peste simbolurile pe care le interpretează NSX, simpla prezență fizică a acestui nou model este una spectaculoasă. Atât de spectaculoasă, încât primul exemplar al producției de serie NSX a fost vândut recent într-o licitație cu o sumă de 8 ori mai mare decât prețul de showroom al mașinii.
Dacă mai aveați îndoieli legate de potențialul noului NSX în ceea ce privește intrarea în viitor în galeria mașinilor de colecție, suma de 1.2 milioane de dolari pe care patronul unei echipe din NASCAR a plătit-o pentru a intra în posesia exemplarului cu numărul de șasiu 001 ar trebui să vă pună pe gânduri. În SUA, Acura NSX costă 160.000 de dolari.
Rick Hendrick, fericitul posesor al mașinii, a anunțat că o va așeza la loc de cinste în colecția sa de mașini pe care o are în Charlotte, Carolina de Nord.
Suma rezultată în urma licitației va fi donată de Honda în scopuri caritabile.La toamnă, în Europa
Noul Honda NSX va intra în gama vândută de Honda în Europa în toamna anului 2016, urmând să se lupte într-un segment dominat astăzi de Audi R8 și Mercedes-Benz AMG GT. Vă reamintim că noul NSX apare pe piață la 25 de ani de la prezentarea generației originale și este produsă de 100 de specialiști dedicați ai fabricii pe care Honda o deține în Ohio, SUA.
Desenat in-house şi dezvoltat de o echipă de ingineri americani, noul Honda NSX utilizează sub capotă un sistem de propulsie hibrid care combină un motor V6 twin-turbo de 3.5 litri montat central cu trei motoare electrice: unul montat în spate, între agregatul pe benzină şi cutia de viteze, celelalte aşezate şi concentrate pe axa faţă. Transmisia este una automată cu nouă trepte şi două ambreiaje, iar tracţiunea e integrală. Sistemul de propulsie oferă 573 de cai putere și o accelerație 0-100 km/h în circa 3.2 secunde.
oricum nu are vreo insemnatate...exista nenumarati designeri niponi in industrie
PS acum imi dau seama de ce imi place masina asta....:)
https://www.linkedin.com/in/michelle-christensen-2448154
tre' sa fie tare mandra de ea; dupa mine e una dintre cele mai interesante masini de pe piata
;)
Stiam cine e designerul !
ce de-a fluturi....
Bre nea' Mitica nu stiu cine te pune pe tine sa lucrezi cu astfel de oameni, eu aici in Romania nu m-am lovit de problemele tale. Eu iti recomand sa fii mai "blajin" cu afirmatiile astea, nu de alta, dar Hitler e istorie.
On topic.
Masina asta e geniala, de-a dreptul geniala. Multi critica faptul ca cei de la Honda nu au facut un alt NSX simplist cum era prima generatie insa eu ii apreciez ca si-au pus toata maestria in masina asta. R8 killer.
Articol pentru cunoscatori !
Felicitari si lui Mircea Meşter !