Noul Maserati Alfieri, prezentat în premieră mondială cu ocazia Salonului Auto de la Geneva a fost privit ca un promotor al viitorului Gran Turismo.
Maserati Alfieri Concept: detalii şi informaţii oficiale
Oficialii au dezminţit această informaţie şi au poziţionat conceptul ca o declaraţie de design pentru viitoarele modele din gamă. Italienii vor lărgi lista lor de produse cu un nou model, un SUV anticipat deja de prototipul Levante. Maşina se află în curs de dezvoltare şi ar urma să intre în producţia de serie începând cu 2015.
Până atunci însă, oficialii Tridentului continuă să menţină trează atenţia publicului, cu declaraţii ce fac referire directă la rivali. Ultima dintre ele, lansată de importatorul Maserati în Australia, face referire directă la presupusa rivalitate cu Porsche.
„Volumul de vânzări înregistrat de Porsche Cayenne vine pe fondul promovării unor versiuni abordabile ca preţ, lipsite de exclusivism. Nu suntem dornici şi nici nu vrem să concurăm cu aşa ceva. Levante va fi un vehicul exclusivist”, a declarat purtătorul de cuvânt al importatorului australian.
Maserati încearcă să evite comparaţiile cu Porsche Cayenne, însă poziţionarea SUV-ului pe o treaptă superioară va fie extrem de dificilă în condiţiile în care şi italienii vor să ofere o versiune entry-level, animată de un motor diesel V6 de 3.0 litri, regăsit deja pe Ghibli.Pe lângă această opţiune eficientă, Maserati va oferi şi alte două motoare pe benzină, un V6 de 3.0 litri şi 410 cai putere şi un V8 de 3.8 litri şi 530 de cai putere.
via wcf
1) Piata din Romania este irelevanta pentru cei de la Maserati. China poate la cum si-au desenat ultimele modele. La fel si pararea mea :-)
2) Daca am fost eu sau nu cu Ghibli iar este irelevant, ideea e ca declaratiile lor par cazute din categoria "Lasati-ne sa ne pregatim pentru Champions League" :-)
nu toti suntem piloti de incercare pentru a sesiza milisecundele, in schimb apreciem mult mai usor confortul sau frumusetea unei masini, chiar daca nu este cea mai rapida, este o apucatura a revistelor de specialitate care duc masinile la limita apoi dau verdicte, mai relevant ar fi un test de oboseala a soferului dupa ce a conduns 500 km.