Maserati: „SUV-ul nostru nu se va bate cu versiunile de volum ale lui Porsche Cayenne”

de Bogdan Mirică
Luni, 07.04.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Maserati Levante, primul SUV din istoria constructorului italian va avea o poziţionare exclusivistă, superioară actualului Porsche Cayenne. Oficialii Tridentului vor să evite comparaţiile cu un model „de volum”.

Noul Maserati Alfieri, prezentat în premieră mondială cu ocazia Salonului Auto de la Geneva a fost privit ca un promotor al viitorului Gran Turismo.

Maserati Alfieri Concept: detalii şi informaţii oficiale

Oficialii au dezminţit această informaţie şi au poziţionat conceptul ca o declaraţie de design pentru viitoarele modele din gamă. Italienii vor lărgi lista lor de produse cu un nou model, un SUV anticipat deja de prototipul Levante. Maşina se află în curs de dezvoltare şi ar urma să intre în producţia de serie începând cu 2015.

Până atunci însă, oficialii Tridentului continuă să menţină trează atenţia publicului, cu declaraţii ce fac referire directă la rivali. Ultima dintre ele, lansată de importatorul Maserati în Australia, face referire directă la presupusa rivalitate cu Porsche.

„Volumul de vânzări înregistrat de Porsche Cayenne vine pe fondul promovării unor versiuni abordabile ca preţ, lipsite de exclusivism. Nu suntem dornici şi nici nu vrem să concurăm cu aşa ceva.

Levante va fi un vehicul exclusivist”, a declarat purtătorul de cuvânt al importatorului australian.

Esential 530 de cia putere ar urma să aibă cea mai puternică versiune a SUV-ului Levante.
Maserati încearcă să evite comparaţiile cu Porsche Cayenne, însă poziţionarea SUV-ului pe o treaptă superioară va fie extrem de dificilă în condiţiile în care şi italienii vor să ofere o versiune entry-level, animată de un motor diesel V6 de 3.0 litri, regăsit deja pe Ghibli.

Pe lângă această opţiune eficientă, Maserati va oferi şi alte două motoare pe benzină, un V6 de 3.0 litri şi 410 cai putere şi un V8 de 3.8 litri şi 530 de cai putere.

via wcf

Comentarii (6)

  • Apreciez multe din modelele Maserati, cu siguranta este unul din producatorii fara de care lumea auto ar fi mult mai saraca. Din nou insa aceleasi declaratii ale italienilor sau ale reprezentantilor acestora. "Ghibli e alternativa exclusivista la masinile germane", asta ca sa vedem ca are plastice ieftine la interior, spatiu foarte mic si o directie fara feeling. :Alfa Romeo 4c nu e o masina de serie ca si Cayman", uite ca inca nu am vazut test castigat de Alfa Romeo 4c in dauna lui Cayman. Acum astia cu Levante :-) Ca sa vii cu astfel de declaratii, trebuie si masini pe masura.
    23 4
  • Pareri
    Dan, tu cati km ai mers cu un Ghibli, de exemplu? Este bine in general sa avem propriile noastre pareri, nu sa le preluam nemestecate pe ale altora. Cel putin in Romania, Levante va fi exclusivist, pentru ca nu vor avea chiar toate inaripatele cu penaj negru si toti broscoii cu lanturi aurite asa ceva..trebuie sa treaca macar 3 ani, sa se ieftineasca modelele second, despre care stie toata lumea ca sunt "ca noi"
    11 13
  • @ Pareri

    1) Piata din Romania este irelevanta pentru cei de la Maserati. China poate la cum si-au desenat ultimele modele. La fel si pararea mea :-)
    2) Daca am fost eu sau nu cu Ghibli iar este irelevant, ideea e ca declaratiile lor par cazute din categoria "Lasati-ne sa ne pregatim pentru Champions League" :-)
    12 5
  • @ Pareri
    Cand alaturi de revistele de specialitate din Marea Britanie si SUA care au criticat Ghibli se alatura chiar si cele din Italia , atunci Maserati are o problema serioasa iar daca nu o va solutiona urgent , pe termen mediu si lung imaginea Maserati va avea de suferit idem cum au patit Lancia si Alfa Romeo ( doua marci cu traditie dar care Fiat si-a batut joc de ele si nu a stiut sa le gestioneze ) . Referitor la articolul de fata, aceasta stire este irelevanta pentru ca vine de la reprezentantul Maserati Australia, o piata foarte mica la nivel mondial si in care modelele diesel premium oricum nu au o vanzare foarte mare ( grosul vanzarilor Cayenne in Australia o reprezinta tot modelele pe benzina ) .
    9 1
  • cu toate acestea maserati este mai exclusivista decat porche.
    nu toti suntem piloti de incercare pentru a sesiza milisecundele, in schimb apreciem mult mai usor confortul sau frumusetea unei masini, chiar daca nu este cea mai rapida, este o apucatura a revistelor de specialitate care duc masinile la limita apoi dau verdicte, mai relevant ar fi un test de oboseala a soferului dupa ce a conduns 500 km.
    2 0
  • johnny_Zwee
    nu or prea vrea ei, dar porsche-ul arata mult mai bine. Cati isi cumpara asa ceva in detrimentul unui porsche sau a unui mertz???
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru