Unui constructor de lux îi stă bine lângă parteneri care activează în acelaşi segment superior. Nu e de mirare că cei de la Maserati au decis să îşi unească forţele cu specialiştii în creaţii vestimentare masculine de lux, Ermenegildo Zegna.
Scopul acestui parteneriat este acela de a crea o ediţie specială a actualului Quattroporte şi de a-i ajuta pe designerii italieni să aleagă materiale exclusiviste pentru limuzina Tridentului.
Ediţia limitată, botezată cum altfel decât Quattroporte Ermenegildo Zegna Limited Edition, va fi lansată pentru a sărbători centenarul Maserati de anul viitor. Modelul va fi reinterpretat şi personalizat cu noi culori, materiale şi un nivel de echipare superior.
Deşi nu a dezvăluit informaţii şi nici imagini ale ediţiei limitate, Maserati susţine că modelul va beneficia de materiale alese atent şi produse la atelierul istoric Lanificio Zegna, din Trivero, Italia.Pentru a marca exclusivitatea modelului, Maserati va limita producţia modelului aniversar la doar 100 de unităţi şi va avea grijă ca preţul să fie unul pe măsura pretenţiilor de lux.
Începând cu 2015, toate modelele Maserati vor fi oferite alături de posibilitatea de a personaliza complet interiorul cu materiale şi texturi oferite de Zegna.
via Maserati
Comentarii (1)