Maserati se desparte de V8-ul tradiţional pentru un V6 Pentastar
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
A venit timpul ca şi Maserati să se supună normelor de poluare impuse de principalele organisme internaţionale. Potrivit unor surse din interiorul constructorului italian, oficialii se pregătesc să renunţe la propulsoarele V8 de 4.2 şi 4.7 litri, provenite de la Ferrari, regăsite de publicul larg în actuala gamă.
GranTurismo şi Quattroporte se văd astfel nevoite să renunţe la unitatea cu opt cilindri care aşi-a câştigat deja locul în istoria italienilor. Locul său va fi luat de un agregat pe care Chrysler începe să-l popularizeze tot mai mult. Este vorba despre motorul Pentastar V6 de 3.0 litri, cu injecţie directă, destinat a se regăsi sub capota celor două modele.
Pentru a se putea ridica la nivelul predecesorului său cu opt cilindri, unitatea de origine americană va fi supraalimentată, bagajul de putere urmând să însumeze peste 400 de cai putere.
via | egm
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Autoipoteze
-
Mercedes nu are de gând să mai lanseze o nouă generație a modelului SLC și plănuiește să evite canibalizarea vânzărilor între SL și Clasa S Cabrio sau Coupe. (27.04)
-
Toyota se gândește să nu mai dea naștere unui înlocuitor pentru actualul Avensis. Piața sedanurilor medii scade vertiginos, iar japonezii își doresc mai mult un crossover. (18.10)
-
O companie de consultanță auto susține că după anul 2020, vânzările mașinilor autonome vor exploda. Creșterea segmentului va fi una foarte mare, urmând ca până în 2025 să găsim 21 de milioane de astfel de mașini pe stradă. (13.06)
daca tot esti din judetul Cluj, ai putea sa mergi sa achizitionezi o ASA masina din judetul Tulcea... cu ocazia asta te plimbi si tu prin tara si mai vezi ce se intampla prin lume...
sau ai putea sa iti cumperi un radio, un televizor sau un computer si respectivele abonamente pentru acces la informatii...
Cei de la Masserati ar trebuii sa investeasca in tehnologie,acolo unde motoarele Ferrari sunt groaznic de energofage,tradand in acelasi timp un decalaj tehnologic fata de producatorii germani,motorul de 3l este potrivit pt piata europeana si pt Masserati Bitturbo,acest model ar avea nevoie si de un motor diesel pt piata europeana,ca si SUV-ul de altfel.
In loc sa scoata Cazanele alea vechi cu numere pe BG + sa se puna pe industrie cu ecologia, ei scot motorizari consacrate.
Motorizarea de 507CP V8 ce echipa M5 si M6 , M1 (out cu el) , Masserati .
Ma intreb ce mai urmeaza ?
Dupa cum bine stii,lumea evolueaza.Asta inseamna implicit disparitia unor lucruri care,in cele mai multe dintre cazuri,lasa loc altor lucruri mai bune si mai performante sa-si faca aparitia pe piata.
Aici intra in discutie si climatul social-economic in care se face aceasta tranzitie,care,dupa parerea mea,este unul potrivit deoarece trebuie sa reducem cumva dependenta de petrol si de marile state care ni-l vand.
On-topic:
Masserati se reorienteaza si poate ca acest lucru va fi unul benefic pentru ei.