Propulsorul V6 beneficiază de un sistem de injecţie directă common rail dezvoltat de specialiştii de la VM Motori din Cento. Sistemul lucrează la 2.000 de bari şi prezintă injectoare cu secvenţe multiple, capabile să asigure un răspuns optim la acceleraţie fără penaliza motorizarea la capitolul emisii de CO2.
Turbocompresorul are geometrie variabilă şi este optimizat pentru frecări minime şi cel mai redus nivel de lag posibil cu tehnologia curentă, graţie sistemului Air Gap. Acesta asigură temperaturi superioare ale gazelor de evacuare şi un flux de gaze cu o presiune superioară, suportat de galeria de evacuare din oţel. Reprezentanţii Maserati spun că sunetul motorizării diesel va fi uşor de recunoscut graţie sistemului Active Sound System, care implică doi actuatori acustici amplasaţi pe traseul de evacuare. Aceşti actuatori modulează sunetul generat de propulsor în funcţie de cum este operată pedala de acceleraţie şi dacă este activat modul Sport. Sistemul Start-Stop care echipează noul propulsor asigură un consum redus cu 6% faţă de normal.Maserati Quattroporte diesel a debutat la Frankfurt
Maserati a venit la Frankfurt cu versiunea V6 diesel a lui Quattroporte. Aceasta a debutat alături de conceptul Quattoporte Ermenegildo Zegna.
Maserati a venit la Frankfurt cu gama Ghibli completă, conceptul Quattoporte Ermenegildo Zegna, GranTurismo MC Stradale şi Quattroporte diesel. Noua motorizare din gama Quattroporte este un V6 de 3.0 litri, oferit în două versiuni de putere: 275 CP şi 250 CP. Cu excepţia pieţei din Italia, motorizarea este disponibilă doar în versiunea de 275 CP. Motorul asigură un cuplu maxim de 600 Nm şi poate să-l ducă pe Quattroporte până la viteza de 250 km/h şi să asigure o acceleraţie 0-100 km/h în 6.4 secunde.
Citeşte şi...
Modele Maserati in Romania
-
Maserati Ghibli (2013-prezent) Preţ: 67.704 - 85.932 €
-
Maserati GranTurismo MC Stradale facelift Preţ: n/a €
-
Maserati Levante Preţ: 74.692 - 92.340 €
Ultimele stiri din FRANKFURT 2013
-
Pe lângă numărul mare de constructori, la Salonul Auto de la Frankfurt s-au aflat şi numeroşi tuneri. Toţi au depus eforturi pentru a prezenta modele cu o faţă nouă. Vedete au fost produsele Mercedes, dar şi Lamborghini. (13.09)
-
Salonul Auto de la Frankfurt a adus o serie de noutăţi, dar foarte puţine au fost lansate în premieră absolută . Iată zece dintre cele mai importante automobile de serie lansate la această ediţie a salonului german. (13.09)
-
Infiniti îşi va extinde gama cu un model compact. El a fost anticipat de un concept, botezat Q30, care a impresionat publicul de la Frankfurt cu liniile sale agresive. (13.09)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
1 - nu e SUV sa zici ca nu iti trebuie mai multa putere..
2 - pierzi sunetul unic si inconfundabil de Maserati (benzinar V8).
3 - esti catalogat drept zgarcit daca afla cineva ca ai sub capota un diesel.
4 - nu vad rostul unei economii la impozit si consum la un Maserati Ghibli,Quattoporte sau GrandTurismo . Cand o sa scoata si SUV-ul e altceva. Pe acela l-as prefera numai V6 diesel. Mai mult nu e nevoie pe un SUV.
Piata cere diesel, producatorii se conformeaza.
Rols Royce a luat in calcul diesel-ul dar, dupa ce au vazut reactia clientilor, au renuntat.
Nu are rost sa te opui curentului intr-o piata atat de competitiva.
Simplu.
Quattroporte se adresa unui alt segment de clienti.