Maserati Grecale electric debutează cu 557 CP și 500 de kilometri autonomie

de Alexandru Monenciu
Joi, 20.04.2023
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Constructorul italian de automobile a publicat primele informații și imagini cu noul Grecale Folgore. SUV-ul electric oferă 557 CP și până la 500 de kilometri autonomie.

Italienii de la Maserati au așteptat Salonul Auto de la Shanghai pentru a lansa versiunea electrică a SUV-ului Grecale. Până în 2025, constructorul italian va lansa versiuni electrice pentru toate modelele din gamă.

Revenind la noul Grecale Folgore, propune o parte frontală inspirată de versiunea Trofeo, difuzor de aer revizuit și jante cu profil aerodinamic, cu diametrul cuprins între 19 și 21 de inch. Nu lipsesc accentele negre lucioase și emblemele în culoarea cuprului.

Pentru interior, italienii au pregătit scaune față, încălzite și ventilate, ajustabile în 14 direcții, o tapițerie din Econyl (plastic reciclat), instrumentar de bord digital, cu ecran de 12.3 inch, și display central de 12.3 inch.

Totodată, avem un ecran inferior de 8.8 inch și un Head-up Display.

Fiind vorba despre un model cu zero emisii, noul Maserati Grecale Folgore are o funcție care menține temperatura în cabină, atunci când mașina este oprită, și un sistem de navigație optimizat pentru un parcurs electric.

DOUĂ MOTOARE ELECTRICE ȘI 500 KM AUTONOMIE

SUV-ul italian este echipat cu două motoare electrice (deci tracțiune integrală) care dezvoltă 557 CP și 820 Nm.

Suta de kilometri pe oră este atinsă în 4.1 secunde, iar viteza maximă ajunge la 220 km/h.

Bateria are o capacitate de 105 kWh, suficient pentru o autonomie de până la 500 de kilometri. Arhitectura este la 400V, iar încărcarea rapidă la 150 kW face ca repriza 20 - 80% durează 29 de minute.

Cel de la volan are la dispoziție 4 modurile de rulare: GT, Sport, Off-Road și Max Range. Acesta din urmă este recomandat atunci când nivelul bateriei scade sub 16% și nu sunt puncte de încărcare în apropiere.

De asemenea, modul Max Range limitează sistemul de climatizare, răspunsul accelerației și viteza maximă la 130 km/h.

via Maserati și Carscoops

Comentarii (3)

  • Mircea Badea
    arata varza...zici ca e clio pe cric....asta e daca vrei sa faci suv-uri....se sperie si ursul..
    5 8
  • Flu flu
    Un Ford puma mai mare.
    Posesorii sper să prindă locuri la prozele de la Kaufland în CT și BV
    5 4
  • Andrei
    Au reusit sa il strice si pe asta, iar jantele alea arata ca niste chinezarii din talcioc. Pentru 5km de autonomie suplimentara. E bine ca are 500CP si o viteza maxima mai mica decat a unui Golf 1.5TSI. Pedigree din lumea curselor, nu altceva.
    1 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru