În al doilea trimestru din acest an (aprilie – iunie), vânzările Maserati au scăzut cu 41% comparativ cu aceeași perioadă de anul trecut, în special din cauza rezultatelor din China (-69%). Performanțele au fost slabe și în celelalte regiuni, Maserati având scăderi ale vânzărilor în Europa, Orientul Mijlociu, Africa și America de Nord.
Noul CEO Fiat-Chrysler, Mike Manley, cel care l-a înlocuit luna trecută pe Sergio Marchionne, este convins, totuși, că vânzările și profitul își vor reveni în scurt timp.
“Sunt încrezător că echipa Maserati își va reveni după acest impas privind vânzările,” a declarat Manley. Acesta consideră că performanța din China reprezintă principalul motiv pentru declinul vânzărilor Maserati: “70% din problemă este China”.
În ciuda acestor trei luni slabe, vânzările Maserati din ultimii ani au fost în creștere. Anul trecut, constructorul a vândut 50.000 de mașini, în creștere considerabilă de la 12.000 de unități în 2013. Pentru 2018, șefii Maserati se așteaptă ca vânzările să rămână stabile la 50.000 de unități, deși obiectivul inițial era de 75.000 de mașini.
Până în 2022, grupul FCA are ca obiectiv dublarea vânzărilor anuale pentru Maserati la 100.000 de mașini.
Via Automotive News
Comentarii (5)