Marca britanică Aston Martin a trecut prin vremuri tulburi în ultimii ani, însă anul 2017 a venit cu cifre pozitive la capitolul profit, ceea ce a făcut ca fanii mașinilor sport create de englezi să jubileze după mult timp. Iar cifrele pozitive duc la speranțe majore, în special în contextul în care Aston Martin se pregătește de lansarea primului său SUV.
Inspirat din conceptul DBX și denumit Aston Martin Varekai, SUV-ul de lux al mărcii britanice urmează să aducă, spune directorul companiei, în jur de 5000 de clienți în fiecare an. Numărul e cu atât mai impresionant cu cât vânzările celor de la Aston Martin au atins 5117 unități în cursul anului trecut, ceea ce înseamnă că noul model va dubla practic clienții anuali ai mărcii.
"Este interesant de remarcat că 72% dintre proprietarii Aston Martin au în posesie și un SUV, în principiu din gama Porsche sau Range Rover", spune Andy Palmer, CEO Aston Martin, într-un interviu acordat publicației Autocar.
Conform planurilor Aston Martin, volumul de vânzări al mărcii ar trebui să atingă 14.000 de unități pe an pe termen mediu, iar clienții urmează să fie adunați în special din America de Nord și din China.
urmeaza 007 urcand kilimanjaro cu debeicsul...