Automobilele marca Alfa Romeo vor fi complet electrice în Europa, America de Nord şi China, a precizat conducerea grupului Stellantis cu prilejul publicării rezultatelor sale semestriale. Stellantis anunțase anterior că Alfa Romeo va începe transformarea într-o marcă electrică din 2024.
Grupul auto a mai anunţat de asemenea că pregăteşte relansarea mărcii Lancia, care în prezent nu mai oferă decât un singur model şi acesta doar în Italia.
Marca premium DS din portofoliul grupului Stellantis va mai lansa doar vehicule electrice începând din 2024.
Stellantis intenţionează ca în doi ani să dubleze numărul de automobile complet electrice din gama sa, de la 11 la 22 de modele, a subliniat CEO-ul Carlos Tavares.
Via Agerpres
Iar mașinile-s f. reușite (am avut norocul să vâjâi un pic o Giulia Veloce de 280 CP.)
Moulinex-urile stellantizate ”premium” vor fi însă Alfe-Lancii doar cu numele, siglele fiind și ele doar NLP (programare neuro-lingvistică.)
Și oricum, la cât de puține vând acum n-ar fi exclus chiar să fie toate electrice-n câțiva ani.
intuieste bine, pentru ca aceste 2 marci sunt prea mult asociate cu vechiul sistem de propulsie si in ultimii ani nu au facut nici cel mai mic efort in directia electrificarii, au zero imagine, e foarte greu pentru ele sa se mai afirme acum.
pe piata au aparut branduri noi, exclusiv electrice, care au acaparat atentia si care vor domina in viitor piata, gen nio, polestar, xpeng si mai sunt anuntate inca alte cateva zeci, multe din afara sectorului auto (apple, xiaomi, sony, etc), cu idei fresh de design, bugete consistente si planuri ambitioase de dezvoltare, plus marcile traditionale care s-au miscat cu mult talent in directia electrificarii coreenii, francezii, mai nou nemtii au venit puternic din urma, asteptam si reactia japonezilor, ca potential au ...de tesla nu mai zic nimic, e referinta in jurul carora graviteaza toti.
in conditiile astea, cine se mai uita la cele 2 marci pomenite in articol? cu tot transferul de tehnologie din grup, tehnologie care va performa bine la peugeot, citroen, opel (pe opel il ajuta mult si sigla, ii vine manusa) si posibil si la fiat, marcile lancia si alfa au soarta pecetluita zic eu, cu regret, pentru ca nu s-au preocupat deloc de imagine. din grupul stellantis, cam in aceeasi situatie nasoala se mai gasesc si chrysler, maserati, dodge si chiar si jeep, chiar daca jeep e inca una dintre marcile care acum le aduc bani, pentru viitor e complet nepregatita.
On topping: toţi e-boii din ex-industria auto se reped cu coarnele înainte. De altfel, această manie (pur socialistă) a e-planificării întinsă chiar pe decenii nu mai poate fi controlată…Prin urmare, “ştiri” axate pe schizofrenia supremă se vor tot perinda prin faţa ochilor noştri. Limita este cerul…răbdării.
Trist e că nici nu-s plătiți pentru asta (deși s-ar putea să mă-nșel.)
Și cel mai penibil e că niciunul n-are vreo electrică-n garaj.
Ai prins bine oricum din limba lor lemnoasă câteva fire care le animă psihoza, inițiată-n orice caz prin tsunami-ul iritant de e-știri cu iz de cincinal în patru ani jumate.
E așa haios de ex. cum scriu ei la plural ”așteptăm reacția japonezilor”, de parc-ar fi portavocea unor mulțimi unanime.
...Ete că io n-aștept asta, ba chiar mă bucur de poziția reticentă a japilor versus ștechereală la tot cartieru”.:-)
Sau cum Alfa Romeo (și alte mărci legendare) ”n-au imagine” din cauză de non-e-realizări...
Pentru ei Nio sau alte ”n” e-bule speculative tip Fisker, Bollinger, Lordstown, Lucid Air, Nikola etc. au deci mai mult prestigiu.
Kafka a obosit săracu-n groapă de-atâtea răsuciri, dar se pare că-i nevoie de un apex al (auto)mințirii aprobat De-Mai-Sus înainte de trierea finală.
Am mai subliniat avertismentul Sf. Apostol Pavel: “Taina fărădelegii deja se lucrează”…Deci încă de pe vremea Apostolilor! Presupunând (logic!) că se lucrează neîntrerupt, oare nu s-a perfecţionat după 2000 de ani de “evoluţie” ?! Oare n-a devenit atât de seducătoare, încât miza ei principală este “să amăgească, de va fi cu putinţă, şi pe cei aleşi” (Matei 24:24) ?...Cu alte cuvinte, miliardele de suflete pe care le poate culege cu uşurinţă extremă nu-l satisfac pe scamatorul-şef din tenebre – el tânjeşte după “trofeu”, recte viz(s)ează prăbuşirea spirituală a scepticilor anti-New Age şi a tenacilor întru rezistenţă (obligatoriu fără hashtag). Iar atuul sau asul din mânecă pe care crede că-l posedă poartă un singur nume: automatismul insistent-obsesiv al repetiţiei propagandistice…Adică, da, Kiro, se trage în noi cu şabloane (progresiste, nu-i bai) mai abitir decât la zidul celebrei unităţi militare din Târgovişte.
Lancia şi Alfa vor avea vânzare bună în Italia, clar.
Şi poate şi ceva în Europa.
Nu au cum să le meargă mai rău, cu electrificarea, decât anul trecut.
Execute? Y/N? Y!
Asta presupune ca modele cu combustie interna sa fie in vanzare in cont....cat rezista pe piata fara imbunatatiri majore.
Nu stiu cat de bun e depinde de acea platforma.
Legat de prestigiu si istorie...in cadrul unei corporatii marcile sunt doar nume, tehnic e acelasi produs vandut sub diverse denumiri. Nu doar Alfa are problena asta, Audi, Mini, Porsche, Bentley, e in aceeasi situatie.
Cine- si imagineaza ca Porsche dezvolta, produce, inoveaza...uita ca de fapt e WV....haideti sa fim seriosi.