Marcile europene de lux incearca sa atraga chinezii cu bani
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
China a reusit sa depaseasca SUA in anul 2009 si sa devina cea mai mare piata auto din lume. Acest lucru i-a determinat pe constructorii europeni de lux sa acorde o mai mare atentie statului asiatic, iar Salonul Auto de la Beijing, care si-a deschis portile vineri, este momentul oportun pentru a-i impresiona pe oamenii cu putere financiara din China.
Ferrari a venit la Beijing cu noul 599 GTO, cel mai rapid model de strada creat de italieni. Cele 599 de exemplare ale supercar-ului italian au fost epuizate chiar inainte de debutul public si doar 20 de chinezi se vor bucura de serviciile oferite de 599 GTO.
"O multime de oameni se imbogatesc foarte repede si sunt dispusi sa cheltuiasca o mare parte din bani pe bunuri de lux, fie ca sunt ceasuri sau masini", a declarat Raymond Tsang, reprezentant al firmei de consultanta Bain & Company. China este a doua tara ca numar de miliardari in dolari din lume dupa SUA, iar marcile de lux se asteapta la o crestere a vanzarilor.
Un alt constructor de supercar-uri din Europa care a intrat pe piata auto din China este Aston Martin. “Este piata auto care a crescut cel mai repede si are cel mai mare potential. Oamenii de aici iubesc automobilul, iubesc brandul si iubesc sofatul”, a declarat Matthew Bennett, director regional Aston Martin. Nici Rolls-Royce nu a stat pe ganduri cand a venit vorba de China. Acestia au vandut doua exemplare in valoare de 971.000 de euro fiecare dupa cateva ore de la deschiderea Salonului Auto de la Beijing si se asteapta ca in 2010 vanzarile pe piata auto din China sa se tripleze.
In timpul declinului economic de anul trecut, China a ramas piata unde marcile de lux au “supravietuit”. Ferrari a vandut anul trecut 200 de unitati in statul asiatic, iar lansarea lui 599 GTO la Beijing subliniaza importanta pietei auto chineze pentru producatorul italian.
Via | AFP (inreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
Potrivit celor mai recente cifre, înaintate de Asociația Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA), Dacia a comercializat peste 500.000 de mașini, pe Bătrânul Continent, în primele 11 luni din 2024. (19.12)
-
Constructorul de la Mioveni a înregistrat 10.000 de comenzi pe platforma proprie de e-commerce. Mașina aniversară este un Duster Extreme, de ultimă generație. (16.12)
-
Nissan a recunoscut că unul din motivele pentru care se află în situația dificilă din prezent este lipsa de modele hibride pe anumite piețe importante. Marca japoneză s-a bazat prea mult pe mașini electrice. (06.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Comentarii (1)