Marcile europene de lux incearca sa atraga chinezii cu bani
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
China a reusit sa depaseasca SUA in anul 2009 si sa devina cea mai mare piata auto din lume. Acest lucru i-a determinat pe constructorii europeni de lux sa acorde o mai mare atentie statului asiatic, iar Salonul Auto de la Beijing, care si-a deschis portile vineri, este momentul oportun pentru a-i impresiona pe oamenii cu putere financiara din China.
Ferrari a venit la Beijing cu noul 599 GTO, cel mai rapid model de strada creat de italieni. Cele 599 de exemplare ale supercar-ului italian au fost epuizate chiar inainte de debutul public si doar 20 de chinezi se vor bucura de serviciile oferite de 599 GTO.
"O multime de oameni se imbogatesc foarte repede si sunt dispusi sa cheltuiasca o mare parte din bani pe bunuri de lux, fie ca sunt ceasuri sau masini", a declarat Raymond Tsang, reprezentant al firmei de consultanta Bain & Company. China este a doua tara ca numar de miliardari in dolari din lume dupa SUA, iar marcile de lux se asteapta la o crestere a vanzarilor.
Un alt constructor de supercar-uri din Europa care a intrat pe piata auto din China este Aston Martin. “Este piata auto care a crescut cel mai repede si are cel mai mare potential. Oamenii de aici iubesc automobilul, iubesc brandul si iubesc sofatul”, a declarat Matthew Bennett, director regional Aston Martin. Nici Rolls-Royce nu a stat pe ganduri cand a venit vorba de China. Acestia au vandut doua exemplare in valoare de 971.000 de euro fiecare dupa cateva ore de la deschiderea Salonului Auto de la Beijing si se asteapta ca in 2010 vanzarile pe piata auto din China sa se tripleze.
In timpul declinului economic de anul trecut, China a ramas piata unde marcile de lux au “supravietuit”. Ferrari a vandut anul trecut 200 de unitati in statul asiatic, iar lansarea lui 599 GTO la Beijing subliniaza importanta pietei auto chineze pentru producatorul italian.
Via | AFP (inreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
Dacia Sandero continuă să-și păstreze poziția de lider al vânzărilor europene după ultimele 10 luni. Vânzările modelului românesc au crescut cu aproape 15% în 2024. (21.11)
-
Volvo a anunțat oficial că a vândut 30% din acțiunile deținute în marca Lynk & Co către chinezii de la Zeekr. Acțiunile au fost vândute pentru o sumă de peste 700 milioane de euro. (16.11)
-
Audi a anunțat noile rezultate financiare pentru al treilea trimestru din 2024. Rezultatele arată că profiturile grupului s-au prăbușit cu 91% în această perioadă, ca urmare a deciziei de a închide fabrica de la Bruxelles. (07.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Comentarii (1)