Esential
124 | de concesionari deţine Fiat în SUA în 2011. |
85.000 | de exemplare îşi propune Alfa Romeo să vândă în 2014 în SUA. |
124 | de concesionari deţine Fiat în SUA în 2011. |
85.000 | de exemplare îşi propune Alfa Romeo să vândă în 2014 în SUA. |
Deşi a amânat îndelung acest moment, Sergio Marchionne a declarat astăzi că debutul brandului Alfa Romeo pe piaţa din Statele Unite reprezintă practic o relansare a întregii mărci.
Boss-ul alianţei Fiat-Chrysler este de părere că Alfa Romeo poate avea succes dincolo de Ocean, acolo unde sondajele dovedesc că imaginea brandului rămâne apreciată, deşi acesta a lipsit din 1994 până în prezent. Marchionne a plănuit revenirea pe piaţa americană în 2013, şi deja a fixat un obiectiv de 85.000 de exemplare vândute în 2014.
Mai mult decât atât, şeful alianţei a decis să ofere întâietate pieţei de peste Ocean, ceea ce înseamnă că Europa va primi mai târziu modelele ce urmează a fi lansate de Alfa Romeo în următorii ani. Măsura este cauzată şi de faptul că Bătrânul Continent nu i-a ajutat prea mult pe italieni să-şi atingă obiectivele financiare.
Până la finele acestui an, Marchionne şi membrii consiliului de conducere vor numi un preşedinte pentru divizia Alfa Romeo din America de Nord. cai putere, despre care s-a vorbit în trecut.
Acesta va fi responsabil de debutul unui model extrem de important, şi anume 4C, o dovadă că Alfa Romeo îşi doreşte să redevină un brand sportiv al grupului Fiat. Odată cu modelul coupe, ar putea fi introdus şi motorul pe benzină de 1.8 litri şi 300 deDupă 4C, pe piaţa din SUA vor debuta sedanul Giulia, noua generaţie Spider, un urmaş al vechiului 166 şi un crossover dezvoltat pe platforma Jeep. Modelele Alfa Romeo vor fi vândute prin intermediul celor 124 de concesionari deja prezenţi în SUA, cărora li se vor alătura alţi 24 la sfârşitul lui 2011.
via | autoblog
Incredibil..d'aia nu mai dormeau soferii din Eu in noaptea asta!