Marchionne: "Maserati va avea trei modele noi. Alfa Romeo poate fi vândută"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Sergio Marchionne, preşedintele Fiat, are planuri mari pentru Maserati. Brandul de lux ţinteşte o expansiune considerabilă în anii următori, bazându-se pe o nouă gamă de produse. Marchionne vrea să vadă în showroom-urile Tridentului cel puţin trei modele noi în viitorul apropiat.
Prezent în cadrul unui eveniment desfăşurat la Londra, şeful italienilor a declarat: "Maserati îşi va mări volumul de vânzări şi cota de piaţă cu ajutorul a trei maşini noi. Cei trei membri noi vor fi SUV-ul Kubang, înlocuitorul lui Quattroporte şi un model mai mic decât acesta, un sedan de lux de segment E, capabil să se bată cu BMW Seria 5 şi Jaguar XF."
Referindu-se la viitorul său model entry-level, Marchionne susţine că Maserati va împrumuta platforma lui Chrysler 300. Vor fi operate însă modificări importante la nivelul suspensiei, iar sub capotă se vor găsi exclusiv motoare de provenienţă Ferrari şi Maserati.
Inevitabil, Marchionne a fost întrebat şi despre viitorul brandului Alfa Romeo, precum şi de interesul pe care îl manifestă Volkswagen pentru preluarea sa.
"Alfa în mâinile Volkswagen nu ar mai fi Alfa. Strategia de grup operată de VAG va distruge caracterul companiei şi va estompa tradiţia", a declarat şeful Fiat, care a ţinut să precizeze că momentan brandul nu este de vânzare. Totuşi, acesta a recunoscut că pentru o sumă de nerefuzat, chiar şi Alfa Romeo îşi poate schimba proprietarul.via | carscoop
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Daca vi fi luata de nemti, automat ii va creste fiabilitatea si o voi adauga la sufletelul meu mic si nevinovat, care este virusat de V.A.G =))
Audi=Vw=Skoda=Seat; AudiR8=Lambo Gallardo; etc.
De asememea
generatia Audi A4 (ultimele 3 modele fiind ceva de genu A4 in variatiuni pe aceeasi tema). Cu putine si ieftine evolutii de la un model la urmas.
Se pare ca toata industria Auto merge in aceasta directie insa. Vezi noul Seria 3 sau noul Honda civic.
Desi sunt de acord ca ar fi pacat ca Afla Romeo sa isi piarda din caracter, Dl Marchione (pe care il respect) este putin ipocrit in abordare.
Daca ar fi sa aplicam principiile lui atunci Lancia si-a pierdut din caracter, Fiat si-a pierdut din caracter si acum se anunta la fel pentru Maserati (adoptand modele americane cu o alta insigna).
La Maserati ei vor sa preia platforma lui Chrysler 300 care a fost dezolvatat de Mercedes pentru Clasa E din anii de dinainte de 2000 si care a impartasito cu cei de la Chrysler. Adica Maserati in viitor va fi o masina in esenta veche. Aici se vede diferenta MARE intre o marca germana gen mercedes si una italiana sau americana. Ei iau de buna o platforma din anii 1998 pentru modele chiar mai upper class (decat premium) pentru o masina exotica ca si Maserati.
Si planurile FIAT - Chrysler sau a lui Marchione pentru noua Alfa Romeo este defapt in aceeasi idee de preluare a platformelor Chrysler din SUA, ca sa nu zicem ca modelul Giulia nu e altceva decat un Fiat Restilizat.
Cu toate astea apreciez Alfa Romeo si mi-as cumpara una cand consider o masina viitoare.
Ce a afirmat este ca pe viitor, pentru o oferta de nerefuzat, Alfa ar putea fi de vanzare. In acelasi context insa, daca ar fi fost intrebat de Ferrari probabil ar fi raspuns asemanator.
Hai sa povestim povesti...
Iti recomand sa citesti articolul ca sa vezi la ce fac eu referire.
Astfel in articol se spune: "Marchionne susţine că Maserati va împrumuta platforma lui Chrysler 300"
Intradevar Chrysler a modificat unele lucruri la platforma dar esential e aceeasi si ei nu au dezvoltat una noua.
Te citez: "Hai sa povestim povesti..."
@Gabi , ai cumva vreo idee despre ce inseamna costurile pentru proiectarea, dezvoltarea si productia unei platforme noi , platforma pe care sa nu o poti folosi decat pentru un anumit model??? La ce bun sa realizeze o platorma noua pentru un entry level , la ce bun sa investeasca atatia bani , nu este mai profitabil sa iei o platforma gata facuta si tot ce vinzi , indiferent nr ca atare ,sa iti aduca bani in plus ? Exemple sunt cu zecile in industria auto , toti producatorii mizeaza in ziua de azi pe realizarea de profit cu costuri minime .( vezi aliantele noi gen Renault-Mercedes, Toyota -Bmw, etc , vezi platforme comune folosite de n producatori , gen GS de la Mitsubishi- Daimler de la inceputul anilor 2000 si care se foloseste in continuare pe Lancer, Outlander, Lancer Evo, ASX, Journey, Compass ,4007 ,etc) . Si nu , Fiat-ul nu si-a pierdut din caracter ( daca te referi la Freemont , se incadreaza exact in ceea ce spuneam mai sus) , si nu , Alfa Giulietta ( nu Giulia) nu este un Fiat restilizat , este o Alfa Romeo si inca una cu caracter.