Esential
170.000 | de unităţi speră să vândă anul acesta Alfa Romeo. |
Deşi miza pe revenirea cât mai rapidă a brandului Alfa Romeo pe piaţa din Statele Unite, Sergio Marchionne a decis să amâne încă o dată relansarea din cauza unor întârzieri survenite în procesul de dezvoltare a viitorului sedan Giulia.
Potrivit unor surse citate de Automotive News, Marchionne a decis să amâne data lansării cu cel puţin şase luni. Şeful grupului Fiat este nemulţumit de designul modelului Giulia, sedanul de clasă medie, care va conduce ofensiva italiană dincolo de Ocean.
Deşi era programat să sosească la finele lui 2012, Giulia îşi amână sosirea până cel mai devreme la mijlocul lui 2013. Întârzierea este cauzată de designul general al maşinii, criticat de Marchionne şi retrimis în studiourile de creaţie ale brandului.
Marchionne a fost nemulţumit şi de aspectul celor doi corespondenţi ai sedanului Alfa Romeo, modelele americane Dodge Avenger şi Chrysler 200, pregătite să ajungă pe piaţa în 2013. Sincronizarea celor trei modele este esenţială, având în vedere că Giulia, 200 şi Avenger vor împărţi aceeaşi platformă, componente, motoare şi alte subsisteme.
Un alt mare semn de întrebare este uzina unde va fi construit viitorul Giulia, Marchionne lăsând să se înţeleagă că va fi preferat un amplasament din Statele Unite, cel mai probabil cel din Sterling Heights, unde se produc actualmente 200 şi Avenger.Până când publicul va face cunoştinţă cu noul sedan Giulia, Alfa Romeo va aduce pe piaţă un crossover, botezat cu numele de cod C-SUV. Modelul va avea la bază înlocuitorul celebrului Jeep Compass sau Patriot, producţia sa urmând să fie asigurată de uzina din Mirafiori. Crossover-ul este aşteptat la finele lui 2012. Până atunci însă, Alfa trebuie să se descurce pe segmentul premium cu o gamă formată din doar trei modele: Giuelietta, MiTo şi actualul 159.
Chiar şi aşa, italienii vor să atingă 170.000 de unităţi vândute anul acesta, mizând pe succesul lui Giulietta, pentru care se aşteaptă 100.000 de comenzi. Restul vânzărilor ar urma să fie adus de aproximativ 60.000 de unităţi MiTo şi doar 10.000 de exemplare 159.
Anul trecut, Alfa Romeo a vândut doar 112.000 de unităţi. În aceste condiţii, planurile italienilor, de a atinge 500.000 de maşini vândute anual, până în 2015, par tot mai greu de atins.via | automotivenews
Acuma stiu ca voi primi cele mai multe voturi negative, dar am si eu voie sa fac o gluma, deoarece fiecare persona este individuala !
Ar fi mare pacat sa arata o alfa ca un Dodge sau un Chrysler.....
Cu singuranta ca va veni si vremea cand iti vei putea cumpara un Alfa cu vitezometrul in Miles/h ;-).
De succesul Giuliei,de felul cum o sa arate, depinde viitorul alfa romeo,parerea mea.
cele mai reusite modele ale Alfei au fost 159, Brera, GT, ca nu prea au avut asa mari vanzari poate s-a datorat si lipsei de incredere a populatiei vizavi de fiabilitatea Alfei ( ca marca ) in contrast cu principalii sai concurenti ( Audi , Bmw ). Dar renuntarea unor linii de design atat de originale si placute ochiului, precum si adoptarea unor platforme americanesti gen Chrysler sau Dodge, pai cred, ca ar duce la intr-adevar ruinarea si trimiterea acestei marci in anonimat si ar face ca pana si cel mai infocat fan al Alfei sa-si doreasca vanzarea acesteia catre VAG . :(
Alfa Romeo are mare nevoie de o platforma cu tractiune spate.
Apreciez faptul ca Marchionne este exigent, postura Alfa Romeo actuala nu permite esecuri.