Marchionne: "Alfa 159 a fost o greşeală, viitorul Giulia va fi o Alfa adevărată!"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Sergio Marchionne, şeful Grupului Fiat, a declarat într-o întâlnire cu un grup de analişti auto că viitorul Alfa Romeo Giulia, înlocuitorul actualului 159, va fi "o Alfa adevărată". Noul model urmează să apară pe piaţă la sfârşitul lui 2012, locul producţiei sale fiind încă necunoscut în condiţiile în care oficialii companiei italiene nu s-au hotărât încă dacă Giulia va fi asamblată în SUA sau în Italia.
Acelaşi Marchionne a admis faptul că actualul Alfa Romeo 159 este "o greşeală", imaginea mărcii milaneze urmând să fie întărită din nou odată cu lansarea lui Giulia.
În altă ordine de idei, doi dintre analiştii prezenţi la întâlnirea cu Marchionne au anunţat informaţii contradictorii legate de interesul pe care Volkswagen Group îl are pentru Alfa Romeo. Astfel, dacă analistul USB Phillipe Houchois afirmă că Alfa Romeo nu este de vânzare, Marchionne susţinând că marca milaneză este parte integrantă a planului Fiat Group pe următorii cinci ani, raportul Morgan Stanley anunţă că Marchionne ar accepta vânzarea Alfa Romeo, dar "doar la un preţ foarte ridicat".
via | Automotive News
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Alfa Romeo in Romania
-
Alfa Romeo 4C Preţ: 66.960 €
-
Alfa Romeo 4C Spider Preţ: 76.880 €
-
Alfa Romeo Giulia Preţ: 33.825 - 73.185 €
-
Alfa Romeo Giulietta Preţ: 21.619 - 29.750 €
-
Alfa Romeo Stelvio Preţ: n/a - 96.250 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
bine punctat ztele...
Motoarele pe benzina preluate de la General Motors pe 159 sunt o rusine in raport cu cele vechi si tipic Alfa, au pornit cu o idee si a iesit ceva putin diferit (adica o masina mult prea grea in clasa ei, fara spatiu in spate (e la el ca in 147) sicu interior rupt ca design din esenta Alfa).
Hai cu Giulia!
As spune ca 2,0 twin spark e fost peste 2,2 JTS, 2,0 V6 turbo a fost minunat iar 3,2 de pe GTA a fost genial (spre deosebire de cel de pe Brera, Spider si 159) pe care l-as califica drept anesteziat (ca sa fiu temperat in apreciere)
Invit cititorii rationali si obiectivi sa faca un test-drive cu 159, cu A4, cu Seria 3, cu C Klasse si cu Volvo S60 si sa traga concluziile cu sinceritate. Exclud 9-3 si Lexus pe care nu le-am condus.
Chiar daca inca am un atasament sentimental fata de marca Alfa Romeo, nu pot sa nu vad realitatea si sunt dezamagit de ultima generatie (mai putin Giulietta pe care nu am condus-o) in conditiile in care conduc periodic masinile care o concureaza.