Marchionne a anunţat că se va retrage de la şefia Chrysler în 2015
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Sergio Marchionne, şeful alianţei Fiat-Chrysler şi liderul ambelor mărci, a făcut recent o declaraţie legată de "predarea ştafetei" la frâiele concernului american din 2015. Într-o discuţie legată de viitorul Chrysler, Marchionne a declarat că "acestea vor fi responsabilitatea succesorului meu – după 2015 sau poate un an mai târziu", informează cei de la AutomotiveNews. În ciuda anunţului legat de schimbarea conducerii Chrysler în cinci ani, Sergio Marchionne afirmă cu încredere că va exista în continuare Chrysler şi după ce el va părăsi postul de CEO.
Referitor la normele americane de consum de carburant anunţate pentru anul 2025, Sergio Marchionne a declarat că întregul concern Chrysler nu va avea probleme în respectarea normelor respective la timpul potrivit. Mărcile Dodge, Ram, Chrysler şi Jeep vor primi motorizări cu tehnologie MultiAir de la Fiat Group, alături de transmisii mai eficiente, care le vor ajuta să-şi reducă dramatic consumul de carburant şi emisiile de CO2.
Marchionne nu consideră vehiculele electrice ca o soluţie pentru reducerea consumului mediu la nivel de gamă, spunând că tehnologiile de reducere a consumului de carburant sunt soluţiile potrivite pentru următorii ani."Din punct de vedere tehnic, pot să continui după anul 2015. Nu mă voi concentra pe dată, ci mă voi concentra pe proces. Procesul a fost dezvoltat în timp şi consider că succesorul meu trebuie să vină de la interiorul companiei. Noua echipă mărită de conducere include 22 de persoane de nouă naţionalităţi, iar scopul său este de a-i învăţa pe aceştia să devină lideri", a completat Sergio Marchionne declaraţia anterioară.
Până în 2014, Chrysler va produce automobile în China, cel mai probabil în uzinele Fiat, care nu au fost încă ridicate. Previziunile lui Marchionne pentru Chrysler sunt de 2.0 milioane de unităţi în 2011, respectiv 2.3 milioane de unităţi în 2012. Şeful Alianţei Fiat-Chrysler nu este de acord cu speculaţiile legate de întoarcerea crizei în Statele Unite ale Americii, declarând "Am ieşit din şant.
Ne aşteptăm la o recuperare treptată în decursul următorilor trei sau patru ani".Via | AutomotiveNews (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Lotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. (21.11)
-
Peste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. (21.11)
-
Stellantis a dezvăluit oficial o nouă arhitectură care va fi prezentă la viitoarele SUV-uri și camionete ale Grupului. Noua platformă STLA Frame va oferi cea mai multă flexibilitate dintre toate platformele, deoarece va fi compatibilă cu motoare termice, hibride, electrice și chiar cu range extender și cu hidrogen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
Comentarii (0)