Marchionne: "10.000 de clienti interesati in primele 8 ore de la deschiderea comenzilor"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Fiat 500 va costa 10.500 de euro in versiunea de baza din Italia, Pop, insa vestile sunt bune pentru noi. In multe tari europene (probabil si in Romania), versiunea de baza a lui 500 va fi una inferioara, denumita Naked si va incepe, conform declaratiilor lui Luca de Meo, responsabilul brandului Fiat, de la 9500 de euro. Noul minimodel va avea o garantie de 5 ani sau 500.000 de kilometri si va reprezenta arma cu care grupul italian intentioneaza sa atace fiabilitatea japonezilor. Aparitia lui 500 in Romania va avea loc, cel mai probabil, in luna ianuarie a anului viitor.
Conferinta de presa de astazi nu a adus multe lucruri noi in afara celor pe care deja vi le-am prezentat ieri. Sunt intr-adevar trei motoare si 7 airbag-uri in serie indiferent de versiune. Scopul Fiat este intr-adevar unul inalt: cinci stele EuroNCAP, urmand ca, in cazul in care 500 va reusi acest lucru, sa fie primul model de clasa mini cu aceasta performanta la testele de siguranta. Fiat a continuat si in conferinta de presa pe aceeasi linie spectaculoasa de prezentare, cu ecrane-gigant montate in sala sporturilor de langa Stadionul Municipal din Torino (arena pe care AC Torino joaca meciurile de acasa).
Locul nu a fost ales intamplator, deoarece pe gazonul stadionului se afla in acest moment parcate 180 de masini (acoperite cu huse ce imita "pielea" vechilor generatii 500) care urmeaza sa plece in test drive cu jurnalistii acreditati la eveniment.Va prezentam mai jos cele mai interesante declaratii ale lui Luca De Meo (brand manager Fiat) si Sergio Marchionne (presedintele Grupului Fiat) in confernta de presa. Atasat, aveti o galerie foto de la eveniment. Urmeaza, diseara, sa cititi primele impresii de la volanul lui 500.
SERGIO MARCHIONNE:
"Partea legata de personalizarea modelelor, de stickerele pe care fiecare si le poate adauga versiunii pe care o comanda, a fost cea la care publicul a avut o contributie extrem de importanta. Am ales aceste modele de design din peste 200.000 de creatii postate pe site-ul fiat500.com"
"Nu am considerat ca viabila o versiune cu motor amplasat posterior. Practic, am preluat arhitectura de la Panda pe care am jonglat cu noile idei. Am economisit mijloace si am imprumutat practic logica unui alt model de succes"
"In primele opt ore de la deschiderea comenzilor am avut aproape 10.000 de clienti interesati de masina.
Sunt sigur ca vom avea probleme legate de livrarile in Italia"
LUCA DE MEO:
"In mod normal, masinile noastre din segmentele A/B sunt vandute in proportie de 50-50% in Italia si in restul tarilor europene. In acest caz insa, sunt sigur ca proportia se va schimba in favoarea Italiei. 500 va fi primit foarte bine in Italia si ramane de vazut daca restul Europei va putea echilibra balanta"
"O parte importanta este logo-ul modelului. Cele 3 cifre legate exprima cel mai bine personalitatea masinii. Oricum, voua (publicului) va va ramane sarcina de a personaliza la maximum fiecare model".
"Nu cred ca numarul mare de comenzi va reprezenta o mare problema. Am mai trecut printr-o astfel de situatie in cazul lui Panda 4x4, insa am reusit sa ne descurcam pentru ca volumul de productie este flexibil"
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din FIAT 500
-
Coplesit de numarul mare de cereri pentru noul 500, Fiat a decis sa mareasca productia la 120.000 de exemplare. (26.07)
-
Italienii de la Fiat se gandesc serios sa lanseze versiuni break si SUV pentru noul 500. Bineinteles, pe langa cabrio si Abarth. (17.07)
-
Fiat va organiza in Mirafiori, in cadrul programului "500 Giorno & Notte", 36 de ore de drive-test non-stop. (12.07)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
O zi buna !!
Deci masina asta e o panarama totala! Nu arata deloc misto!
Doar stiti ce este in Bucuresti la ora asta.
Mie unul imi place.
500 e supermasinutza dar ca orice masina cu personalitate imparte lumea in 2 : foartepro si foarte contra.
Si daca mai aud de Logan ma sui pe pereti.
Romanul pina nu isi ia el o masina sa incapa porcul in picioare in portbagaj nu se simte bine. O masina se ia si dupa suflet, nu numai dupa nevoi.
Dar, mai avem muuuult pina sa evoluam
avand in vedere garantia de 500.000 km mi se pare imposibil de realizat pt. fiat o asemenea incercare
faptul ca majoritatea romanilor prefera loganul si spun ca fiat 500 e urata, e un semn bun, dupa mine.
daca in patria kitsch-ului, manelelor si a prostului gust, lumea zice ca fiat 500 e urat, inseamna ca e chiar o masina reusita. ma bucur ca n-o sa aiba prea multa lume in romanica masinuta asta, e de bine!
macar nu vom vedea baieti cu lantug de 5 kile peste tricou mulat cu burta in fiat 500. yupee!
Mi se pare interesanta ideea de a invia stilul unui model clasic si sa ii aduci performantele la zi (Mai interesant decat Twingo sau Ka).
Imi place, desi nu sunt fan Fiat.
Tot respectul ... numai bine
Acum nu e decit un moft scump.
Iar pentru GT,care crede ca daca ai Logan sau Clio esti oligofren,nu pot sa-i transmit decit ca e un MARE DOBITOC.
O zi buna tuturor
si e Mitsubishi
Masina asta nu e pentru cine prefera spatiu mare si portbagaj ci pentru cei cu gust, stil si constienti ca merg 80% din timp in oras unde o masina asa mica e mai buna decat orice altceva (aici educatia romaneasca e precara insa).
Nu sunt fan Fiat (apropos, pt Andrei de mai sus -Linea are motoare prea mici inca pentru caroseria aceea, Bravo e un Stilo cu alta fata deci nu se compara cu Golf) si pretul e destul de mare, dar sunt sigur ca dupa ce vor vinde si vor scoate profit de la entuziastii designului cu acest pret mare , vor scadea ca sa cumpere si ceilalti care fac niste calcule mai rationale.
I-as lua mai una sotiei.
Este o masina superba. Astfel de masini nu vor fi cumparate de oameni cu bani putini (vezi romanii...in marea lor majoritate), vor fi cumparate de oameni care-si permit o a doua masina, de tineri care n-au o casa de copii si porci la tara de adus in frigiderul de la oras, s.a.m.d.
te-ai uitat de curiozitate ce cuplu are motorul de 1.3 multijet?
acest motoras bate o gramada de motoare din gama concurenta